Wednesday, November 3, 2010

September

[abaikan tajuk entry, langsung takde kene mengene]

cuti sminggu kali ni aku mmg cuti se cuti cutinya. tak pernah aku buat cuti full camni. dari habis kelas smpai la nk mula kelas, mmg aku cuti secuti cuti nya.

we went to Porto and Bordeaux.

selain daripada aku nk cakap yang Porto cantik dan makanan murah², serta homestay kat chateau Lamaraux Nazari yang kat tengah² ladang anggur yang cantik gila, aku tanak citer lebih².

kalau dulu, aku suke letak gambar² aku pegi cuti², then cerita kalau boleh nak sedetail²nya ape yang aku buat sepanjang cuti, aku rasa kali ni tak.

Because i had one of the best vacation ever! Dan juga cuti ini bukan cuti biasa!

Bukan aku tanak kongsi cerita atau pengalaman, tapi aku rasa cerita cuti kali ni terlalu mahal untuk aku siarkan. takda harga yang boleh bayar watever i've felt and witnessed, whatever we've gone through, together. it was like a miracle, to be able to see and experience the journey and live the life. anger, pain, joy, laughter and tears, semua jadi satu. let it be something that i will keep forever for myself.

segala apa yang berlaku memang unexpected, thus membuka satu lagi mata aku untuk terus saling memahami, dan belajar untuk bertolak ansur. dan juga terus untuk jadi lebih matang..

i know, ayat aku memang jiwang. nak² bile dah kembali jadi lone ranger. takde lagi teman disisi. malam² layan blues, camni la aku. and really,....really...thank YOU!



ps: balik² je ade dua test. smlm pagi dan tadi pagi. aih. and of course, soon photos will be available on facebook. cume skrg ni SD card ade problem sikit, tu yang tak terambik² lagi gambar dari camera nih.

2 comments:

victoire said...

Jiwangnyerr. Yek yek ;p
Ape laa yang mahal smp x mo share ni.

Mr A said...

nak aku criter ke? boleh je..tapi nanti karang ade orang bejalan kene pakai topeng stiap masa plak...kan dah susah.

awk sorang crite cukup la. wakilkan aku crite ok. yek yek XD