Tuesday, November 16, 2010

Your Everything

haaa mai sini pak Dollah nak beleter dah (sorry, nothing againts pakcik² yang bernama Dollah). bile dah datang angin gila aku, mula la hantu leter mula nak merasuk. jangan la berani nak buat ape² sebab bile aku dah berleter, ko tahan je la telinga macam kene genyeh dengan cili kering dari mexico tu. tengah penat² mcm ni, darah muda dah mendidih, memang sedap nak hambur kata². jangan risau, takde kate² kesat yang akan keluar.

ni cuma luahan hati seorang pelajar yang jauh belajar dari family. yang cuma boleh balik SETAHUN sekali je. ye, aku memang ego. aku tak pernah kata aku tak rindu family. ko gila tak rindu family? sape nanti nak sponsor kawen aku nanti? ( ibu ayah ampun.....XD )takde ape, cuma sekarang ni rasa JEALOUS gila dengan family yang bkumpul ramai² kat KL buat korban.

yang takde dalam gambar cuma aku yang stuck kat negara keju ni dan adik lelaki aku yang sekarang kat atas kapal ntah di China atau Korea atau di Singapore aku pon tak tau. bukannye aku tak biase raya haji sorang², tahun ni dah masuk tahun kelima kot aku raya haji kat sini. aku boleh kata aku dah imun, dan 'tak' jealous pon bile cik Izzati kata nak makan daging banyak². takpe, aku doa ko makan banyak² dah badan ko membesar ok? bagus sket, ko tu dah la kurus..( Zatie, selamat hari raya, maap zahir batin! XD)

tadi ibu call from KL then dia kata tgh sedap makan soto pkol doblas tgh mlm. adoih. sabor je la. di Malaysia raya haji lambat sehari dari sini. kat mysia atleast ade cuti, ktorang ni? beraya dalam kelas je la. sekarang ni dok nak feeling² raya sorang². buat sup kambing yang banyak yang aku rasa boleh tahan sampai 3 hari sambil dengar lagu² Keith Urban dan Jason Mraz. ni tengah nk tunggu daging empuk je, then nk masukkan daun seleri dan perah lemon. kan best kalau Encik Kambing pon ade sekali, boleh makan sekali dengan aku. takde maknenye buat sup sedap² tapi makan sorang².

some people kadang² pelik nape aku kuat sangat berjalan bile ade mase lapang. ade tu siap nak gaduh ngan aku lagi, siap bising² dia bayar cukai kat kerajaan, then aku suke² pegi melancong. HELLO, ade aku kesah? atleast korang cuti², boleh balik kampung jumpe mak bapak, ktorang ni, nak hilangkan rasa rindu tu, the only way is just jalan² dan tengok dunia. dan korang ingat senang ke nak simpan duit untuk jalan² tu? parents aku pon bayar cukai la wey...



eh, dah naik bau la. nak siap masak dah kot sup aku ni. better aku ciao dulu sebelum sup aku jadi bende lain. karang dari seronok² nak makan sambil tengok muvi sempena raya ni, terus aku tido then buang sup tu. korang kat mesia tu, makan² tu ingat lah orang yang tersayang, sebab aku pon akan buat perkara yang sama.

SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA people!



ps: miss u my family and 'family'. u guys are my everything! watching Brothers And Sisters last night made me realized how much i miss u all.

3 comments:

dancing queen♥ said...

HAHAHA doakan aku gemokkkk ye tokk? bagus punye orang tua! HAHA

takpe, sup kambing pon boleh. sup kambing pon sedap macam lembu2 kat sini yang fresh2 ni. bagun pagi dengar takbir, pegi smayang raya, tengok majlis korban. ala, biase je tuuuu~ kat sane pon boleh, kalo ade lembu la. hihihi. sabar ye tok! :')

Mr A said...

eleh, i tak heran la. hahah. aku sure lepas ni kadar kolestrol ko tinggi, then tak boleh nk menari² dan makan daging banyak² lagi. HAHAHAHAHAHAHAHA

kakak said...

miss you too my dear brother... xperlah next year balik kite jalan2 tolong jaga kedai akak k~~~ nyanyi2 untuk anak2 akak ngan abg ijul huhuhu