Sunday, January 4, 2009

Welcome 2009



gudbye 2008, welcome 2009.new year, mestila kne brubah sikit kan? aku pon dah naik muak hari2 tgk layout yg same. dlm seminggu jgk aku buat private blog ni sbb tanak kasik sape2 acces. mula2 terase mcm nk tutup terus blog camhape ni sbb dah bosan dgn hari2 menulis. tapi bile pkpk kan balik, buat ape nk tutup. dah lame aku buat bnde ni n blogging ni dah jadi bnde harian aku. ramai org kenal aku sbb blog ni, ramai org mintak tlg dari aku dari blog ni, n bnyk bnde sbb blog ni. takkan nk tutup disebabkan hanya ade mulut2 jahat n durjana berckp2 kata blkg kan? GTH

spnjng aku buat private, aku tak tau plak ade antara readers yg igt aku dah privatekan btol2 tmpt ni dari umum. sorry guys, tu sementara je. terima kasih kat sume yg mintak acces kat aku. skurang2 nya aku tau ade lagi org sudi baca tulisan sengal aku ni n ade lagi org yg sokong. SUMPAH aku terharu dgn korang. MERCI BEAUCOUP! secara umumnya, aku dah tukar layout sume sbb nk nmpk lebih matang. tahun dah menginjak, umur makin meningkat, makin dekat dgn kite nk balik pada-Nya. thn ni jgk, umur aku dah benarkan aku pergi mengundi. bapak terase tua gile aku skrg walopon kepale hotak aku masih sarat dgn kamen rider serta segala saudara mara beliau. dun worry, umur tua tak bermaksud fikiran perlu tua, kan? jiwa muda lagi...HAHA

basically, aku kekalkan dgn imej Eiffel Tower dan jugak tiga warna bendera France. n SOO SOORRY guys untuk link2 blog. mase tgh dok ngerjekan ni, terpadam plak segala link. aku pon tak igt sume link2 tu. sorry2 n nk mintak jasa baik sume bg aku balik link2 korang ok. yg aku igt link Izzu je sbb sng nk igt. heee

tahun baru, asik ade je azam baru. so far takdelah aku pkpk sgt azam baru sbb aku rase tiap2 tahun aku buat, same je. takde perubahan. cume maybe ade satu resolution yg aku nk setkan tahun ni. JADI LEBIH GARANG, boleyh? dun worry, still aku tak mkn org. just nk jd lebih defensive. smpai bile aku nk org pijak kepale aku kan. i'm still what i am. no need to be afraid of. haha

tahun baru ni jgk, aku dah addopt sekor lagi anak baru so that takde la aku sunyi lagi sorang2 kat Bordeaux ni. atleast ade la rumate utk aku main2 di kala kebosanan. name beliau MOMOTAROS. =D tadi tgh sedap2 dia tido aku suke suki je amik gmbr dia. tgh ngantuk2 aku snap, tekejut hamster mnatang ni. takpe la. so, selamat berkenalan dgn MOMOTAROS aku.

muke ngantok MOmO mase baru lepas kne kjut


Baaa CAK ! tkjut Momotaros mase aku snap..hahah.;blur gile muke

baru balik cuti, tp mls nk update lagi. tak interesting sgt cuti krismas ni tp sronok sbb dpt jumpe mmber2 yg dah lame x jumpe. g Paris jumpe Izzu yg dtg dari London, dan jgk miss Ainaa Rashid yg kmudiannye aku bawak balik kg kat Colmar. plus dinner krismas with Nicole n Vincent kat rumah diorang di Mulhouse. next time aku upload ah gmbr eh. malas nk bercerita panjang lg. esok dah start kelas (damn) so takleh stay up lelame agi. aarrgh...

p/s: pg Colmar then terhasut plak dgn kanak2 ribena kat sane dgn WonderGirls craze dance. duh.

17 comments:

Anonymous said...

woohhoops..

oh mox..
caiyok k class!..yippie..;p
that means u cant malas2 nemore..
*b4 dis malas kerr?hehs

mulut2 jahat?..xpo2..abaikn sajaa..tayah lyn..tayah pikir,
not worth it..

garang?c.h.u.a.k okay!~

dancing queen♥ said...

wahwah. nice. ok, sedar pon dah tua. mmg sesuai la dgn title atok yang di pegang selame nih. happy new year :)

Tinta MR said...

ade org buat mulut jahat ke ke atas blog ni? ish ish ish..

Mr A said...

anonym - dah tak mls daaa..haha

zatie - ceh..atok ko bg aku? kalo gtu ko nyang aku la eh? HAHA

mas - biase la mas..mulut manusia, bukan mulut tempayan =D

dancing queen♥ said...

atok. sebab tanye wajib ke tak, nampaknye semua tag2 yang baru ni pon ade name atok. sile selesaikan semua ok? kah kah kah. have fun :)


**aku kan suke dera kawan2 nih :)

mÖcHëNkT said...

alaaa.. ayen..
asal momotaros ko xwarna merah.. haih.. hakhak.. die leh henshin x? keh².. wes doa²kan tuk umat islam di gaza ek.. sedih weh tgok perang² nih..

fanramli said...

salam.

aku igt kau mmg da tak sudi kasi aku baca.

hoho.

walaupun kau tukar layout, tapi aku perasan, temanya tak tukar.

tetap eiffel tower di merata-rata dan warnanya hitam dan merah.

tapi, cantik. tulisan kau lebih esar. i like. =).

p/s:
wonder girls ni, mimi yang hasut aku waktu aku pegi orleans dulu. hehe.

Mr A said...

zatie - ko mmg pndera kawan yg setia...HAHA

mochenkt - hee. kalo ade kaler merah aku da amik dah..bleh buat geng Den O aku sndiri ngahaha..dun worry. aku pon sdey gak perang2 ni. kite doa je la..

fan - haha..mane de aku x sudi bg ko bace. sbb ade org² mcm ko ni la aku teruskan bukak blog ni. ngee..sakit kepale aku buat layout ni smlm. deyh. btw, wondergirls ni, kalo aku dgr lagu je takde la minat kot. tp dah tgk vc diorang nari2, plus plak bdak2 colmar ni dance2 depan aku, ape gi terhasut ah. HAHHA

farish izaryl @izreez said...

comeinye hmster.hehe
sy follow ur blog:)

http://rizzirhamy.blogspot.com

Anonymous said...

hamster yang cute....huhu

SôFw@N said...

ayen²!! aku masuk blog ko n terdengar satu lagu best.. tp xtau lagu per... apa nama lagu tu yer?? yg mcm ada campur english n japanese or korean camtu... plz!!

Mr A said...

rizz - thnx for reading =D

izzu - comey gile kan? haha

soff - tu lagu wondergirls, Nobody. tgk vc dia kt utube. best2. lagu Tell Me pon best. bdak2 colmar dance lagu tu utk noel

SôFw@N said...

giler la!! junior² colmar ni dah kalah aku!! lupa nk tanya satu gi.. sejak bila bela hamter ni? mana gi guinee pig ko?

Mr A said...

aku da lame lepas guinea pig tu la..;hamster ni baru je. beli kat colmar aritu. bwk balik bordo..aha

Anonymous said...

aaaaa....comelnyaaaaaaaaaa;)

~mademoiselle syazliana~ said...

comell sngt hamster tu..
dh la namer pun comell..
MOMO..
haha..

Mr A said...

btmbh comel la menatang tu org dok puji2 dia..dh la pemalas tdo mkn je tau..n kaco aku tdo jgk di pagi hari..agag