Tuesday, January 1, 2008

new year bhg 2


aku yg tembam ngan parents aku kat McD Paris Airport bfore diowang alek Mysia

smlm tak jadi pg umah sesape, instead, lepas aku stop writing, aku dok je depan komp and ngadap luar tingkap studio aku. mase tu lagi brape minit lg nk new year. i sat alone, n thingking of the question of `hilang` tu..huee..takde pape rupenye. beradu je dia. (tak phm tape..tayah nk phm sbb aku je yg phm....)

tgh dok ngelamun tu, tibe2 je...dun dam dun dam bunyi mercun. aku tgk luar. hambek ko..tgh2 kpekatan mlm tu... sana sini bunga api terbang. aku tgk jam. dah kol 12 rupenye. pdn le. terus, aku amik sweater n then kuar pg balkoni umah aku n tgk colmar dgn fireworks merate. cantik, n aku rase mcm lg meriah dr paris sbb tkkn la nk letupkan bunga api kat tgh2 bdr paris kan? mmpûs nk kene saman...huaha.
dlm 15 minit kesejukan aku kat luar n tgk tu sume, still no sign yg diorang akan stop men mercun. terus aku masuk balik umah n tgk dari dlm je. tak kuasa aku nk tgk sampâi abes. dah le sejuk. sampai dlm umah pon, lmbt lg mercun tu nk abes. dah dlm kol 1 lebey gtu la..baru btol2 diorang stop maen. but still aku tak tido lg. aku dok sorang2 n lyn youtube je..aku tgk juara lagu dr thn yg dulu2 siti nurhaliza start masuk. dari situ aku tgk, mcm mane siti berubah baek dr segi fizikal ataupun teknik nyanyian dia dari thn ke tahun. getting better n better each year and at that time, i was impressed with her performance for which i think, there are no other singers like her.

stop dgn citer siti. camne ntah ley ngarut masuk citer pasal siti lak nih. ish. aku lyn komp sambil dok bg miskol kat somebody. dah ngantuk gtu sampai kol 4 stgh pg..then dgn sngnye aku baring atas katil, biarkan lampu umah terpasang, pasang album baru siti kuat2 kat lptop, n i went off to bed. tak susah plak aku nk tdo. mybe sbb dah ngntuk sgt kot time tuh. huhu. aku tak wat pape sgt pon hari ni. just dok lyn komp n transfer gmbr vacation family aku arituh. tgk luar ari ni takde matahari, cam mndung n sejuk je..terus mls nk kuar umah cari brg or jln2. hahah. at last i end up sitting in front of my laptop, and chat ngan my big sister n Na..then aku msk mee rebus, mkn, dan bergerak bjln2 mlwt bgnn seblah. saje nk tnye2 khabar..
tadi, i got two souvenirs from Amsterdam..thnx a lot to both of you, Cik n Encik yg bg kat aku. mekasey sbb igt kat pakcik tua neh...huahahahah. dgn sukacita aku nk ckp, mekasih mekasih mekasih!!!! =D

p/s: btw, skrg ni aku ade satu jersey Netherland kaler oren, dgn no 27 n named Ash written at the back of it. no 27 tu no special aku..takde kaitan ngn mane2 pemain bola..huahha...27.2, 27.3....hueee..thnx to Encik utk baju tu eh! nnti ley wat agi..hhehehe

3 comments:

Anonymous said...

huee..27???ahahah..le mien gak...sapu2 sket blog ini..ahah..habuk haih..=p..upd8 jua akhirnye..ngeh3

Camille said...

hohoh aku sambut new year ngan tido yang nyenyak

wénkt said...

aku sambut new year dgn tekad yg baru. azam yang baru

daaa