Sunday, January 27, 2008

ski!


minggu ni mcm biase je kelas, cume ade special sket sbb ari selase ari tu Mr Pierron from SFERE dtg. nothing much, just criter pasal ecole. tu je. n ari khamis ari tu ade test algebra, n luckily, bleh la tahan....hikhik. so now, skrg dah abes satu minggu. n yes tomorrow ktorang dak2 colmar akan gerak gi men ski kat Alpes. ekceli, baru je kemas beg ni. tibe2 rase mcm, beg aku tu besar la plak. mcm org nk balik mysia. ye ah, baju ski aku ngan suar dia tu dah tebal, cover separuh dari bagage aku. then aku masuk2 kan lagi baju2 basahan lak, n grooming things shampoo sumer, junk food, dah penuh beg aku. takpe la. last year pon cmni gak,..thn lepas lg short..thn ni lame sket ktorang kat sane. hopefully tak sunburn la aku nnti..sbnrnye, aku rase cm nk gi thn ni, tak se excited thn lepas. rase cam biase je. rase mcm mls pg pon ade. mybe sbb faktor bljr kat IUT kot. sampai rase mls nk pg. aku pack pon lmbt thn ni. thn lepas, kol seploh dah pack,..ari ni, kol 12 mlm baru pack. padahal esok pg nk kene bgn awal n nk kene masak lg utk lunch punye bekalan. adey..bawang nk msk ape sume esok tak ready agi. umah tak kemas agi. sume mls nk buat mlm ni. maybe sbb penat kot. tgh hari tadi berape kali aku naik turun umah, naik turun bas. aku gi town ptg rambut, n then g dobi, n then pg supermarket lg. haih. penat2. tkot esok tak terbgn je..kang tak termasak aku karang. wuu...
lepas balik ski nnti, test analys lak nunggu ktorang dak2 JPA, n test algebra utk dak2 PEKOM. ni rase nk bwk buku pon mls sbb thn lepas mcm aku bwk, takde la guna sgt pon. tak bace pon! so, aku amek kputusan mls nk bwk this year. pandai2 la aku cilok mane2 dak ni yg bwk. ringan sket lptop aku. hueue..
dah la..penat rr..sikit je tulis ari ni. so dgn ini bermakne, aku takkan ade kat umah utk sminggu. sminggu takde tenet, takde frenster, takde chat2 YM, takde blog. huh. BOSAN! hopefully ade la ternet kat situ kalo nk cek mail ke ape2. isk.....
doakan ktorang selamat dlm perjalan eh! AMIN....

1 comment:

Izy said...

hai ayen
sedap suara~
hihih takde keja
ku terbgn
tak kemas brg ag
aku suka gak lagu neyh