Saturday, January 5, 2008

flashback


time baby lagi ni..=D

ntah la..ari ni ttbe lak rase nk ngimbas balik bnde2 lame. tadi bukak2 file2 gmbr aku. terjumpe lak ngan gmbr2 lame time mase aku skolah dulu. gile ah bile aku tgk balik gmbr2 tu, sampai la gmbr aku kat france ni, mmg bnyk gile beza. kalo dulu aku 'kecik' sket, tp skrg dah 'besar' sket. ala biase le. makin dewasa mesti rr maken besar, tkkan makin kecik lak kan? Siti Nurhaliza pon maken besar. huahaha.
sambil tgk2 gmbr2 tu, teringat jugak aku kat mmber2 lame. kkdng rindu jugak ngan life mase skool dulu. kalo nk diikutkan, mmg la time skrg ni lagi free, no more hostel rules. tp, mase tu la best. time mase mule2 aku baru nk kenal dunia, especially time aku ngan mmber2 dak2 batch ngan band. how i miss them damn much.

jgn nk gelak. ni gmbr aku mase ni gi bertanding orkestra kat ssp mase aku f5. kurus sket kan? ala time ni muke tak matured agi. cam bbudak pon ade.

aku ngan mmber2 kat ssp. cari la aku. time ni tgh kurus lagi.


ha..ni zaman skola dulu. ngan baju prefect nye. haih..


ni mase zaman akt UTP bfore dtg france..hmm..ngan sape aku tak igt dah. ni jamuan silat cekak aku


ngan deskmate aku.En Khairi. huee..time kat intec lagi neh. spe amek gmbr ni pon aku ta igt dah.


time intec lg. kat sunway men bowling. aku mochentkt n ainaa


the good old days kat COlmar bukit tinggi.


aku ngan nenek aku bfore fly. isk.muke sedey je tok..T_T


ni muka jetleg..baru je sampai France time neh. jakon ngan Eiffel..eheh..


time ni mase cuti summer ari tu. dah stat nk berisi time neh. (ngan anak sedare aku)


mase raye kat La Rochelle ari tu..ngan Encik Syed.. =D


ni plak raye kat Basel. haih..stat drpd raye thn ni la badan aku naek sket. especially tang muke neh. lemak sane sini. but someone said that i'm better than before. kalo tak dulu nmpk cekung katenye.


gmbr ni baru je minggu lepas aku amek mase nk hntr parents aku balik mYsia ari tu. nmpk kan tembam sket?

kan da nmpk sume perubahan aku. dan bagi aku, yg paling ketara is the way aku gayakan diri. dulu takde la nk menyemat sgt but sejak dua menjak aku sedar yg aku ni dh tua, kene la ubah gaya sket. aku rase selain dr lemak yg smakin naek, gaya rambut aku juge dah berubah. lg cool cmni aku rase. ade org tu ckp kat aku, saye ni naek badan sbb suke makan mayonis. hueue...takpe2. nnti aku sumbat mayonis dlm mknn hang baru hang tau. hik hik. jgn mara...

satu kebaikan aku suke tngkap gmbr2 life aku, dari dulu smpai skrg is aku boleh imbas balik hidup aku yg dulu2. mane tau, aku simpan sume data ni, n one day aku leh tunjuk kat cucu cicit aku lak. biar diorang tgk sape bapat atau atok diorang dulu2. kenangan mase mude le sng criter...eheh

tgh takde keje la ni, tu pasal buat mnde alah sengal ni. igt td nk kumpulkan sume brng oren aku, then terlupe lak. esok2 la aku wat pasal orange aku tuh.

ciao2

p/s: aaa...lusa dah stat kelas balik! malasnye!!!

8 comments:

victoire said...

ohh la la. lame nye menyepi.
tetibe terbuke ati nok buke.
dok sia-sia. ha ha ha
kronologi revolusi pembesaran la ni.
pic kat UTP tu kat cafe old v5 ke?
aku pun suke zaman dulu, tadop pressure lasung. he he

Anonymous said...

hua3..sesungguhnye..tym kecik2..ak lg comel dr ko la..pakcik..aha..btw..zaman skula mmg la syokk..sbb..'KuRUs'..ahah..pape2 pn..mayonis mmg ta best..

Mr A said...

kriey - tau takpe tkdop pressure...huee..aku dah stat update balik la..azam thn baru.huee

Na - hahah..mmg zman2 kurus best kan? mayonis best la!!!

Lina said...

byk sungguh perbezaan nya..
i like your new hairstyle.. nampak cool gitu.. muka makin tembam ehh..

anyway, your blog song samer dgn my blog song.. lols..

Mr A said...

lina - huee..mmg bnyk~ suke rambut gini eh? okok

lagu same? ha...sy tak tau la plak...kbtulan je sbb lagu ni kn glamer. =D

Faizah said...

nampak berisi..elok la..comel sikit..:)

Mr A said...

oo eh? waaa...nk chubby sket agi rr!

fsj said...

hohoh, bagusla ko simpan gamba zaman lame, aku pun suke,buleh tgk perubahan kite sepanjang hidup, skg dengan teknologi kemre digital, leh r ko tgk perubahan diri sehari hari, :D