Wednesday, January 9, 2008

Sengal

masalah cek utk byr ski dah setel, eventhough td tercari2 Martyn tp still tak jumpe. mane hilang ntah responsable aku yg sorang ni. last2, aku ngan Adi pg jumpe Directrice IUT sndiri nk gi cari MArtyn. huee..seb baek dia ni sporting. bangga siot directrice sndiri yg bwk ktorang turun tangga carik martyn. hehe...

manusia, hati sume berubah2. time angin baek, baek la..tp kalo ribut tibe2, berubah la. susah nk duga sebenarnye hati dgn perasaan org ni. kita tak tak tau ape yg ade kat dlm ngan luar hati ni. mulut cakap laen, hati nnti cakap laen. last2, merane sendiri je sbb nyesal tak zahirkan terus dgn perkataan ape yg ade dlm hati ni. same jugak keadaannye dgn musim sejuk skrg. baru bulan satu, tp skrg mcm dah kurang sejuk. ari tu sejuk gile2 sampai beku segale, ni dah jadi cam biase lak. thn lepas time2 gini still sejuk yg amat. siap ade snow agi. ni, ntah..agaknye kedaaan skrg pon phm hati aku ni. huaha..ape aku merepek ni daa..

aku patut rase happy sbb ade kawan2 selalu kat keliling aku. tp bila aku dok sorang, aku akan rase sunyi gile2. mase tu la, henpon aku jadik teman. so, sape2 yg selalu kene call tu, mintak maap bbnyk la ye! =D n thnx jugak sbb layan aku ni potpetpotpet. hehhe. aku takley byg nnti bile ktorang sume dah pecah nnti. bile masing2 dah kene pndah dari colmar. mcm mane aku agaknye eh? ni kalo dah pisah sket, dah takde org, aku dah tension ni kan pula utk bpisah agak2 utk sepanjang aku kat france ni. OMG just cant imagine it. aku rase time tu, henpon skali lagi maen peranan utk aku hilangkan kebosanan. so aku harap, selagi ade henpon, selagi no tak ditukar ke baru, selagi tu aku akan terus contact2 org utk hilangkan bosan. hahah. utk bill aku, biasenye aku tak byr mhl sgt sbb org2 yg aku biase call tu aku bleh free je dgn package line telephone aku. hahah...that 5 person, siap korang aku call sampai lebam. huehue

ah ntah ape lagi aku ngarut ni. ni pasal kaple dah tak btol sbb stat bljr rr ni. x tau nk ngadu kt siape dah. sape le sudi dgr selain dari bro aku sorang tu. mekasey2! esok ade algebra, tu pasal aku gile sket neh. haih...

p/s: tadi aku dah pijak2 utk massage Sin WUi, sape skrg ni nk tlg massage aku lak? saye sengal2 ni!

No comments: