Monday, January 21, 2008

visitor from Metz..

it was last Saturday, our seniors from Metz, came n gave us a visit. mlm sblm tu mmg diorang dah bg tau aku nk dtg. so, takde la surprise. but at last, Bro Iman tunaikan janji dia nk dtg dr dulu lagi. HAHAHA. baru le ari tu dtg. better than never rite? so, yg dtg tu bro Iman n bro Azizi. diorang ekceli baru je abes praktikal diorang ari jumaat ari tu, so ade la mase sket nk dtg jenguk2 ktorang. takde la jauh sgt Metz dgn Colmar ni. naek kereta baru 3 jam n yes, they drive.



diorang sampai dlm kol 12 camtuh rr, 3 jam lewat dari jangkaan sbb ade org lmbt bgn tido. aku pon tunggu gak diorang sampai tertido, tp tak kesah la..janji diorang samat sampai. so, dah sampai2, aku jemput naek studio, n then panggil la a few yg dtg nk borak2 ngan diorang. tgh hari camtu, diorang kuar gi centre ville. aku tk ikut mule2, then lepas siapkan something kat umah, aku join diorang lunch kat Flunch n thnx a lot utk bro Azizi yg treat aku. haha..(next time i'll treat u)


lepas mkn, ktorang balik umah n mase tu dah nk dekat kol 4. diorang dlm kol 5 dah nk drive balik Metz. so, dlm kol 4 lebey, diorang2 mmber2 aku dtg nk borak2 pasal ecole. n thnx a lot to them, sbb diorang bnyk bg info utk hala tuju ktorang lepas ni. yeah, u guys do help alot. so, this special entry is just to say thank you very much for coming n gave us the info that we do need. len kali dtg la lagi, eventhough dah susah sbb diorang nk stat blajar balik. hehe.. kalo gitu, kasik aku serang Metz la plak!

mimy, ainaa, bro Iman, aku, bro Azizi, Adi, Sin Wui, n Fariz@Cong@Joe...heheh. kat umah aku ney..

4 comments:

AISHAH roslan said...

salam ayen. well, bile plak org Colmar nk mnjelma ke mari? HAHA.

Mr A said...

eheh.aisey..tunggu cuti dulu la kak shah..minggu depan nk pi men ski~..hehe

victoire said...

weh, bile sek mung gi ski??
CNY nanti wat katne?
mung cuti bile?
wat aa kat Colmar..
kami budok LR nih nok ngat gi Colmar.
hehe
neh2, wat CNY kat Colmar ekk.

Mr A said...

ktorang g ari ahad ni...hueeee!
CNY? hok tu payoh sket rrr...cuti set aku kne ptg sbb ski nih..tu psl dok tau nk wat guane...huhu