Monday, December 31, 2007

new year

sejak dari soiree etrangere ari tu, aku tak update2 dah blog ni. ape aku buat? bz tu mmg bz..campur mls lagi, pastu nk arrange itu ini before cuti christmas ni, tambah lagi seminggu lepas family aku dtg, takde la mase nk update.
takpe. later aku cerite. cerite pasa minggu2 lepas tu tak perlu la..sbb takd bende nk cerite sgt. hidup aku biase je. stadi n stadi. weekend je lepak2. ade jugak 2 besday party, besday acong ngan sin wui yg aku tk cerite. ade je gmbr tp mls la nk cerite bende lame. esok dah tahun baru dah. pasal cuti minggu lepas yg family aku dtg tu, akan aku cerita kemudian bile nnti aku dah dpt sume gmbr2 diorang. dah ade separuh kat lptop aku ni, tinggal lagi separuh kat mysia. adeh. cane ek nk transfer bnyk2 skaligus? gune YM? lembab...

23 hb ari tu besday adi, tp sayang aku tak dpt join party mlm tu sbb aku kene extend satu mlm kat paris sbb ade silap phm jadual flight. adeh. agak rugi, tp takpe dpt tgk gune video call pon jadi la. (thats y i love SFR n 3G so much in france). ape2 pon, samat tua pada ngko adi..=P

ari ni dah 31 disember. kalo ikut mase aku type skrg, kat mysia dh pon masuk kalendar 2008, tp di france tunggu lagi sejam stgh nk jadi new year. skrg ni dari tingkap studio aku ni, mcm2 kale mercun ade. meletup2 dari 3 jam yg lepas. mcm org sambut raya kat mysia plak..lagi meriah dari sambut krismas n raya . nk tgk tv3 pon tadi terganggu je sbb bunyi meletup2 tu. takpe la..skali skale cuci mate ngan bunga2 api kaler2 tu. best jugak, drpd last year aku x dpt tgk ape2 kat paris...hampeh

dah masuk thn 2008, maknenye msti ade azam baru. azam? huh..cam nonsense je utk aku. buat2, then last2 tak jadik jugak. baik aku ikut flow je. lg sng. ye la, mcm2 bleh berlaku dlm mase sthun. ade bnde yg buat kite takle nk realisasikan azam thn baru kite. tanak komen lebih pasal 2008 aku tak tau what will happen.

spnjng 2007, ape aku dpt? 2007 ni thn kedua aku kat france. bnyk sgt bende2 jadik. dari sekecik2 hal, sampai la sebesar2 hal. thn 2007 la aku dpt bnyk bende baru. pengalaman baru dan jugak teman hidup baru. thn 2007, aku dpt anak sedare aku yg pertama...terase dah tua sgt la plak. thn 2007, aku jumpe 'kawan' baru. thn 2007, aku dpt lagi 10 new frens petronas n telekom scholars kat colmar ni. gud. they really brighten up my days more, dan jugak2 dak2 jpa sume yg mmg tak lepas dari pndgn aku hari2..love u guys..

have to stop writing now coz need to go chez qlqn..later sambung..

2 comments:

aDi said...

tu rrr ko ayen.. rugi ko x dtg party aku.. hehe... aku masak sorg je tau x.. huee.. mimy n khalid tlg masak nasik tapi mimy ada masak ayam ngan sin wui laa.. ehehe..

Mr A said...

ngeh ngeh...tau pon msak sndiri...
ko msk pe eh? nnti ko alek ko lak yg masak...hauhahah