Sunday, December 2, 2007

DinG Dong



dulu mase tgh bz2, aku punye la bising bnyk sgt kerje. sampai blog pon tak update2. skrg ni, bile tgh free sket, time rase malas nk stadi, hambek ko. mati kutu dibuatnya sampai tak tau nk wat ape. so, berlakulah kejadian2 seperti mngambik gmbar sndiri berlaku.(huahahah)
ntah la tak tau nk cerite ape. minggu lepas sbnrnye minggu hell jugak sbb bnyk test. minggu depan agak free sket, takde test but still kene prepare utk minggu seterusnya..mase tu pack balik ngan test2 math, campur ngan test kimia yg lame tak buat. haih..(cik, ini pakcik tidak merungut OK!.=D ) hari ni dah hari ahad. habes dah weekend aku yg agak2 busan. sbb rase bosan tu la, smlm aku kuar jugak gi cenre ville. christmas is approaching, n centre ville pon lawa ah. kat centre ville colmar skrg ni ade marche de noel yg mmg lawa. kalo kite kat mysia, kite ade pasar ramadhan atau pon pasar nk beli barang2 raya sbulan sblum syawal, kat sini ade jugak utk org2 France ni beli2 barang utk christmas. sorry to say, smlm aku ta bwk kamera pon. smlm motif kluar ikut bdak2 cume just nk hilangkan keboringan mlampau n nk tgk sket lampu2 cantik kat colmar neh. maybe weekend minggu depan ni aku nk gi skali agi ngan dak2 jpa lak. try ajak diorang gi kaysesberg, tmpt marche de noel yg paling lawa.
so hari ni, after solat subuh n ibu call jap, aku sambung tdo alek sampai kol dodlas tgh hari. huh. pastu, cek email frenster n segale,..mandi, n masak jugak la sket2 sebab lapar. ari ni aku wat mnde simple je sbb mls nk masak berat2.

voila~ ni la yg aku wat tgh hari td. sume ni goreng2 je. aku goreng telur 2 bijik, surimi@ketam, then potato dadu yg digoreng jugak, salad2 sume, sos, lada jeruk, dan jugek mayonis(ini bende wajib aku. makcik yg tak mkn tu, blajr2 la mkn ye..=P) aku tanak mkn berat2 sgt sbb mls. makan ringan2 je sambil tgk melodi kat tv3. takde citer menarik pon kat melodi tadi. just gossip2 biase je..
sampaila skrg,..menunggu je sehingga hari esok utk kelas Mr Balcer~

p/s: siapa2 ade mklumat pasal hotel/apartement kat zurich, bleh kasik tau tak? tgh pening nak carik neh..haih

8 comments:

victoire said...

Ohh encik besi, akhirnye mg update.
ha ha ha ha ha
best kan makan simple. asal kenyang sudaahh.
dok sabor cuti, nok wat projek ayam kfc.
bli ayam banyok, goreng makan puas-puas macam ari tu. hehe
bile parents mg mari? sampai bile ek?

Mr A said...

uish encik yie...tau dop mkn ayam bnyk2 time musim sejuk2 ni mencepatkan proses penternakan badan? huahaha...kang terung tak pepasal naek seploh kilo..hueue
parents aku mari dok lame..seminggu je. dari 23/12 sampai 30/12..

Chika Chika said...

dia pandai masak :p

Mr A said...

masak tu penting kak. bukan utk pompuan je..utk bujang2 jugek mcm saye..hehhehehe

victoire said...

ho ho ho.. horlick
takpe, aku slim =p
lame doh aku dok kedaroh ni.
hahaha

shinichi said...

bile nk update nih
puas aku menunggu

anatiasyran said...

makan surimi?? j'adore ca..

Mr A said...

suke ke? moi aussi j'adore ca..hehe