Saturday, November 24, 2007

TAGGED


haha...ari tu mase kelas Geometri dgn Mr Camus, ttibe ktorang brckp dlm bahse melayu. then dgn selambenye, dia amik kapur, then tulis kat blackboard tu 'ONLY FRENCH LANGUAGE ACCEPTED'. HAHAH..tergelak jugek bile bace tu. mmg mase kelas ktorang digalakkan speak in french since ktorang mmg bljr sume subjek dlm french. suruh berlatih katanye. hai...apa2 lah..ni bukan first time dia tulis camtu. 2nd time dah. first time dulu mase ktorang punye first class dgn dia. huee

tp tu bukan subjek utama aku nak bercerita ari ni. skrg ni aku nk criter tentang bulan. eh? bulan..(sbb ttiber terpandang kat luar, tgk bulan ngambang dgn terang benderangnye. cantik sungguh. kalo la aku dpt awek mcm star dlm citer stardust tu, x byh aku susah2 beli lampu mentol kat umah. HUAHHA) lari topik sket. =D

ni ha. aku nak selesaikan tanggungjawab yg EN KHAIRI MAJID bg kat aku ni. dgn secare sengaje(atau x), beliau telah tagged aku. dgn secare suka citanya, aku pon nk buat la neh! sori Yie, lame doh tertangguh. bz boh!

LIST OUT THE TOP 5 PRESENTS YOU WISH FOR:
(a) Aku nak henpon baru setiap kali ade model baru kuar.
(b) A NIKON D80..huaaa..dah lame aku ngidam nk menatang kamera nih.
(c) tiket free dgn MAS kalo nk balik mysia atau kemane2 aje
(d) Nak kereta kaler oren yg sporty. (Oren menyala itu penting =P)
(e) nak topi.
+ aku nak jugek satu piano yg besar atau organ yg besar yg canggeh yg sound dia lawa.huee

LIST OUT THE REASONS FOR YOUR CHOICES:
(a) aku jenis yg suke tgk gadget2 pelik. ye ah..nowadays, sume bende in hand je. sume ade dlm henpon.
(b) bcoz i am really into photographie. sng sket aku nk ngamek gmbor dgn bnde alah neh
(c) ape lg..sng nk balik mysia la. tk yah kuar duit bbnyk
(d) sporty n oren..tu je yg pentingnye. so, ade bnyk chance lg nk show off depan aweks2
(e) sbb skrg ni aku cam dah mls nk setting2 rambut. topi oren yg aku ade krg ni, susah nk match ngan baju arr..aku nak macam topi bodo 'pakcik' tu...isk

THE PERSON WHO TAGG-ED YOU IS: Khairi Majid

5 IMPRESSIONS OF HIM/HER:
(a) kuat minum air
(b) baaaaaaaaanyak sgt ckp(in positive ways, bien sur)
(c) adorable
(d) jejaka yg mmbuatkan Miss Mia tertawan. so then? pk2 sndiri
(e) sgt le baek hati!(aku teringat lak gi umah dia ari tu kat LR.huaha)

MOST MEMORABLE THINGS HE/SHE HAS DONE FOR YOU:
layanan kelas pertama(atau tak) yg dia bg mase aku tumpang umah dia kat LR ari tu. serius best n sgt rase feel at home. mekasih bnyok Yie!

MOST LOVED INVENTION (does not need to be technologically advanced):
Handphones n cars

WHAT DO YOU DESPISE THE MOST:
ntah la...tak suke perasaan benci n iri hati. sbb 2 bende ni la punca segale ape yg kte dpt tgk kat dunia ari ni.

6 PEOPLE YOU WANNA TAG:Kak Aishah, Lina Ratu Drama, Faisal Rahim, Kak Faizah, Wan, n sape2 je yg bace nih. adeh. dah tak tau nk soh sape agi wat. =D


skrg ni dah weekend. esok ahad. ade bnyk kerje nk buat sbb minggu depan dah jadik minggu hell balik. test n test n test...hmm

p/s: tadi mase awal2 tulis entry ni, bulan tu depan mate je. skrg ni, dah ta nampak dah. kene jenguk sket, baru le nampk. pandai bulan ni lari eh.

11 comments:

Anonymous said...

hehs..ngaPe lect tu tak cKp je..'ICI,ON pARLe fraNcaIS'..hue3..mCm whitEboaRd kiteoRg plak..adesla..=p..bulan2.mmG cun..ngeh3..

Anonymous said...

saje jer nk bgtau tlsn kt ppn itam 2 aku yg tls...the 1 with calculation...ngahahaha...mn lg lawa??tlsn prof ke tlsn aku???

victoire said...

heh. mekacih laa sudi melayan. ehehe.
mase mu mr 2 bkn layanan 1st class ag.
=p

Mr A said...

-beskot- ntah...dia saje kot nok kecek anglais~ huee

mimy- huish..gile ah. sejok bile plop mu pandai komen blog aku neh? takpe2. comey doh tulisan tuh..=D

kriey- hahah. doh bilenye leh aku dpt lynn first class??? =D

Unknown said...

haha,, ayen~ hopefully, that 'wan' yg kne tagged is not me.. nway nmpknye korg2 jek la ek yg slalu kne sound sbb speak in different language. Syabas utk students malaysia yg same klas ngn ayen :D

moon said...

asal gune blackboard n kapur ye? cam skola renda zmn dulu lak. tp zmn skang ni da tade org gune kapur

Mr A said...

blackboard ni bleh bukak tutup. kalo tutup blackboard ni, ade whiteboard kat blakang dia. ntah la..maybe sbb nk jimat kot. huee. tp ni kat kelas sains je..kat kelas french sume whiteboard. ;p

wénkt said...

wan takder kereta oren menyala
cuma ada kereta myvi yg merah menyala dan murano merah menyala gak.. hahahha

wénkt said...

P/s: murano kereta opis. i mampu pakai myvi je, tu pun adik punya. hehe

ayen, dulu wan try call byk byk kali tapi takder orng angkat .6

Mr A said...

hoih..da dpt kereta rouge menyala tuh? cun2!
btw, bile lak wan call? kat henset or phone umah? kalo phone umah, org mmg ta psang dah sbb ta gune pom..
kat henset tade lak...haih..

aria ayumi said...

mr camus itew sebnrnya jeles sama kamo sbb tak bleh cakap melayu. entah2 die pown nak blaja bhs melayu. huhu.