Saturday, November 3, 2007

raya sakan weh!!!!

haha...lame tak taruk ape2 kat sini. bz la weh. 2 minggu neh bnyk sgt aktiviti. for now malas nak cite lg. baru je balik dari Basel di Swiss. raya umah kak Nab yg best!

ingat kat mysia je ke leh raya sakan? leh raye sebulan? hohoho..di sini jugak aku raya sebulan! bermula dari raya pertama di embassy mysia di Swiss, then second week raya di Colmar, then third week raya di la rochelle..and then after 4 days raya di La Rochelle, raya pula di umah Kak Nab kat Basel, juge di Swiss..

hahaha..seronok2. walopon takde duit raye ke, ape ke, family ke, still raye ttap meriah di ovc! so, korang2 takyah la nak cakap.."siannye takleh raye kat mysia~"...aku akan raya di sini utk dlm jangka masa 5-6 thn lg...then aku leh raya kat mysia semule, kan? jika diizinkan Allah..(amin)

pengalaman ni yg tak semua org bleh dpt, and aku mmg amat2 appreciate gile2 peluang yg tuhan bg kat aku ni. bnyk buka mata aku...camne tu? ntah...

bnyk sgt gmbr yg tunggu mase je nak di upload. esok aku nk transfer n grab sume gmbr dari mmber2 aku, n the best among the best gmbr aku upload masuk sini. plus, citer2 menarik la sepanjang sbulan aku raye kat sini..c ya again(veeerrryyyyy soooon!!!)

p/s: Al-Fatihah utk arwah atuk belah ibu yg meninggal mase aku dlm perjalanan nak ke La Rochelle..aku tau pon lepas ibu call, after 3 days aku kat LR..semoga roh atuk dicucuri rahmat NYA..amin.(rindu nak balik kmpung johor......T_T)

1 comment:

Anonymous said...

sorry 2 hear dat..sois-patient hein..enjoy ur cuti n blaja jgn dlupa~