Sunday, November 11, 2007

Au revoir Mr VOLTO!!!


kek chocolates~ nyum nyum~

it was on friday. last friday....untuk pengetahuan, kelas mekanik utk bdak2 JPA colmar dah abes!!!! ini bermakne, lepas ni takde lagi kelas mekanik, takde lagi nak stay up mmlm nk wat HW mekanik, takde lg nak takut2 gi depan buat presentation soklan, n...takde lagi our beloved mekanik lecturer, Mr Christian VOLTOLINI @ lg mesra di panggil Mr. Volto..
hari jumaat ari tu ari kelas ktorang ngan dia. pagi seblom pg kelas, ade bende peliks ket berlaku kat colmar ni. tgh aku siap2 nak pakai jaket sblom kuar umah pg tu, ttibe ternampak bende putih2 jatuh. aku ingat ape la. tp maken lame maken lebat and its the snow~~~ hahah...cam awal gile turun. tp tak lame. maybe sbb keadaan skrg ni yg sejuk, bleh turun snow ngan tibe2 camtu je. mule2 happy gak la snow turun kejap, tp then, pk2, payah le plak aku nk kuar nnti..haih. tp tu tak lame. utk stgh jam je snow tu turun. then, c'est fini..
sampai2 kat kelas je, ktorang tunggu Mr Volto masuk. mase dia masuk tu, dah nmpk dia bwk satu plastik kale putih, n kat plastik tu ade tulis name satu kedai kek n roti. woahahha..dlm hati mmg dah pk, mesti dia nak bg mase last kelas nnti. so, ktorang tunggu je la. frankly, 6 jam kelas ari tu agak boring sbb ade bnyk sgt nota yg nak disalin. kalo ikut hati, cam malas je sbb ari tu ari last dia. tp, alah...dia dh smgt2, tkkan la aku tak smgt plak. so, aku salin la jugek..
bile jam dah tunjuk kol 5 ptg, ktorang stop ktorang nye lesson, n then dia ckp something. dia bukak plastik putih dia tu, n voila~ ade a few kek chocolates(Yana, ko jgn terliur~ HAHAHAH)

ni la Mr Volto..tgh bagi2 kek~


amek amek...jgn memalu..makn makan..free..free~


sblom makan, mcm biase la, amik gmbr dulu, then baru mkn. huhu..dlm gembire, ade sedih jugek sbb maybe dah tak nmpk Mr Volto lg pasneh..sbb ni thn bersara dia. lepas abes kelas ngan ktorang, dia ade lg kelas ngan dak2 PEKOM, tp aku tak tau smapai bile. plus, dia dok kat strasbourg, jauh sket dr colmar. kebarangkalian nk jumpe tu, mmg tak bnyk le..


sedap!


us n Mr Volto..au revoir et merci pour tous!!!


ape2 pon Mr Volto, merci beaucoup sbb sanggup thn ngan kerenah ktorang neh. sanggup ngajar ktorang walopon kadang2 tak phm pe dia ajar. and aku sure, sume ex-colmarien dari batch satu dulu mesti ingat lagi kat Mr Volto. skrg neh dah tahun ketujuh. dah lame tuh dia ngajar dak2 Mysia neh. again, MERCI BEAUCOUP CHRISTIAN VOLTOLINI!!! T_T

3 comments:

Anonymous said...

ceh! aku ta heran la,,last time die bwak kugelhof siap ade tulis "france malaysia" lagi hahahha,,ape ko da salji? aku bahagia gile,,siap ade matahari!! wahahhaha 12°C moyennement,,pergh,,bahagia!

AISHAH roslan said...

well, patah tumbuh hilang berganti. tapi kan ayen, normally bile org tu dh takde br kite rase smthng kurang. its my opinion la ;)

wénkt said...

hehe mr volto dah abih erk. mmg sengsara kan mengira kerja dia yg kene skema tu...

ishh.. penat.. off jap