Thursday, November 22, 2007

did I saw(watch) SAW 4 just now..???

huahahahahhah.....

baru alek dari tgk Saw 4 kat cinema..jln citer yg mmg tak dissappointing..mcm citer2 Saw yg laen jugek

seram mmg seram..

bnyk bende aku tutup mata atau dgn jaket sbb tak berani nk tgk

geli ah merah2 tuh

tanak citer lebey2..karang tak ppasal aku mmpi lak mnde2 tuh

bnyk nk update...but later je ah eh

esok kelas sparuh hari..alek kelas leh rr aku update..

p/s: aku rekomenkan, kalo nk tgk saw4, kene tgk dulu saw 1 2 3...baru faham ape yg berlaku...citer paling semat yg aku pnh jumpe..wlopon tu citer horror..huahahah

3 comments:

victoire said...

ahaha..
cite potong2 orang nih.
dlu ingt ag tgk rmai2 kt cinema, mase gini gop kot yg saw 3 taun lpas

Camille said...

aaaa, best ker? aku takde masa nak tengok.. diorang cakap best;. masih belit belit cita.. orang yang lahir kat msia buat cita tuh;

wénkt said...

aku pun macam K laa.. takder masa nak tgk... boleh je away 2 jam tgk kat klcc tu, jalan kaki tak sampai 5 minit pun, tapi lebih baik 2 jam tu aku buat OT, dpt rm50 sejam..

haha. aku tamak.

tapi akan tgk gak nanti citer ni.. maybe masa kuar kat HBO nanti.. huhu