Saturday, March 10, 2007

UK/France-Liverpool/Colmar-5th day/Final


Fifth day, huh, nk balik dah. Dari Leeds, kitorang pg lagi ke Liverpool sbb flight kitorang dari Liverpool. Pagi tu, salam2 ngan Akid n Faizal, n blah ke stesen Leeds. Tp, dlm perjalanan ke stesen tu, singgah le sekejap kat SportsWorld, tmpt jual baju2 sports. Yg bestnye, mmg murah nk mampus! Bayangkan, jersey England yg Syahid beli for 50 euros, boleh dapat dgn 15 pound kat situ. Kalo convert ke euro pon, still, harga dlm 20 euros something je. Syahid mmg dah geram jgk rr. Dah le mmg ori. Last2 Syuk yg angkat. Ahah. Aku just angkut sweater,lagi satu, dgn satu keychain patung bear yg pakai baju Liverpool. Heeh

Dari Leeds ke Liverpool, ade la dlm 2 jam je. Aku tido je dlm bas tu sbb penat sgt mengangkut barang. Sampai di Liverpool, ade mase bnyk lagi. Bdak2 ni sume pg balik stadium Liverpool smlm n aku, tak ikut. Tak larat weh nk jalan banyak2. aku stay je kat stesen tu sambil main PSP aku sampai la bateri habis. Bile diorang dah balik semule, kitorang naik bas ke airport. Dlm bas tu la, baru la aku nmpk the other side of Liverpool. Fuh! Busy n besar n bnyk bangunan n bnyk tmpt shopping n ramai org!! sukenye le aku kalo dpt dok kat tmpt2 camtu. COlmar?? Haraaammm…

Smpai di airport, kitorang terus check in sbb mase flight dekat amat. Kitorang beli tiket dari Liverpool ke Bassel. Bassel ni dlm Swiss. Kitorang turun situ sbb senang nk balik Colmar nnti kalo nk compare nk turun kat Lyon. Smpi Colmar, penat nye yang amat, n amatlah terkezut sbb umah aku…dah mcm sarang tikus!!! Seblom blah ari tu aku dah kemas baik2 punye. Bile balik,..meja pingpong tak tutup, lampu umah tk padam, rabbit aku terlepas begitu sahaja n dgn sampah2 atas lantai yg amat menyakitkan jiwa. Grrr…

4 comments:

victoire said...

buat la lagi 2 episod..bole lawan harry potter

wénkt said...

pergh. 5 dalam sehari. Rekod ni. hahhaha

teringat lagi kita chat masa mlm yg ko baru tiap colmar tu....

status tak ingat dunia.. haah

Anonymous said...

kriey- ahah..nok gok sambung benor. tp tangan penat dok oh.

wenkt- ala wenkt, mau lawan ka??? ahah. mase tu rumah mmg tgh hancuss..

o said...

hee..dh epy2 balik trip tetibe tgk umh cam sarang tikus..
ciannye! heheh^_^