Monday, March 12, 2007

Merci Ma Cherie



this morning, i woke up as usual, but the sun already shining brightly. walopon malas, bgn juga dan siap2 nk ke kelas, dgn basekal. turun je bawah, aku bukak mail box aku. ade surat!!! waa..gembira tidak terkate. tambah2 lagi bile kat belakang surat tu, ade tulis...MALAISIE!! waa.. lame tak dpt surat dari msia. tgk je tulisan n packaging, aku sudah tau ni dari sape..



before kelas start pagi tadi, aku bukak envelope tu, n tgk ape isi dlmnye. well, bnyk kale oren. my feveret kale. thnx dear. i love it. there's a bufday card inside, with a note,n also an orange star. comel bintang tu. oren. lawa. suke..thnx again cyg,,












all that i can say is..a thank you 1000x..je commence à tomber amoureux...

12 comments:

Izy said...

je commence de tomber amoureux? euhh. dpt kad br start jtoh cinta ker pakcik?

Anonymous said...

alamaK aiH..buruk hek hanDwRiTiNg..xcuse-moi..kih3..kaloT3..
mOlierE Pon salaH..sori ag..keh3.post office takd blanco!!samaT sampe..cEst ToUt~ahahah

Mr A said...

sudah lame jatuh cinta...cume skrg maken kian membare....ahah..

c'est pas grave..sampe jgk kat umah aku..jgn riso..

victoire said...

"je commence tomber amoureux..."
With dat phrase..welcome bak 2 d club..
d club u left jz b4 non?hehe..
ari2 bkn men..org bujang la sgt..amk mu!haha
bgs2, terurus la lpas ni..wahaha

Mr A said...

huahah..aku kembali 'tak bujang'!!! mekasih la ye dgn 'welcome back to the club' hik hik..
tp jauh la wei...srupe je ngan mia mu tu...jauh....tp dakpe..2 thn lg dia mri sinih...jgn jeles weh.

Izy said...

ahah.

"je commence tomber amoureux..."
With dat phrase..welcome bak 2 d club..d club u left jz b4 non?hehe..
ari2 bkn men..org bujang la sgt..amk mu!

eheh. ku sokong kay! ehekk.

victoire said...

haha. bagus cik izy!
Pada ayen-dalam hatiku sememangnya jeles bangat!
xpe,di hati tetap dekat.
kalu zahir dekat,kne kawin la aku.
kalu x,tau-tau la ape jadi.hehehe
aku kan bole harap.
Kuang hajo JPA anto aku cni.bkn men ari2 aku tuka US mule.huhu.
da rzki aku cni.
nway.selamat berbahagiiiaaa!
err..en yusry x bace blog ni kn? =p

Anonymous said...

huahah...insyaAllah beliau tidak bace..takpo2...ye rezeki mu disini. di US sana utk dia...bukan utk mu..huahah

Anonymous said...

commencer comes with à.

Anonymous said...

waa...merci cekgu!

Anonymous said...

tgk² tulisan je aku da tau sape anta. huhu.

wénkt said...

hehe... wahh... dah "commence à tomber amoureux?" erk? bagus bagus...

heehe...