Monday, May 4, 2009

Happy Birthday Zatie!

kalau ikutkan waktu france skrg, belum lagi masuk 5 mei. tapi kalo ikutkan waktu malaysia skrg, dah 4 jam mule 5 mei. takpe. mane² je lah.

ok everyone, hari ni aku nk umumkan kat satu dunia, yang 5 mei adalah hari ulangtahun kawan aku , Zatie! [ yey, jom² nanyi epi besday utk dia!!!] aku ekceli 'terpakse' buat entry ni sebabkan mase besday aku aritu, dia buatkan satu entry utk aku. terharu dan terima kasih wahai miss dracula. ni aku nk balas balik la neh.

kalo korang nk tau, dia ni la teman aku nk merajuk², main², gadoh², tumbuk²(of kos la tak), lawan cakap n segale² nye ah mase zaman sekolah aku dulu. huh, gile ah, dah dekat 4 thn lebeh dah tinggal sekolah, still kite kawan² kan? infact aku rase, tiap² tahun aku balik malaysia mesti jumpe dia n 'dipakse' belanje makan. HAHAH. aku tau ko tak marah aku tulis cani kan Zatie??? [ encik Nobi, jangan jeles ok. dia ni kawan aku je. tetap kau dihatinye. HAHAHHA]

aku nk wish ko, A happy birthday kat ko. smoge panjang umor, murah rezeki, dan sukses utk jadi pndidik berjaye ( n harap² ko dpt jadi cikgu feveret. HAHA). terigt zaman kanak² dulu. zaman² berhingus. muke pon sume kanak², pastu tadi aku carik² balik gambar² lame aku, takde plak bnyk ngan minah ni. ade satu ni je. masing² muke tak matured n tak lawa agih. sekarang masing² bukan maen bgaye! well, tu nk bezakan zaman dulu dan sekarang, baru sedar sikit yg diri tu dah tua.



gambar ni gambar 4 tahun lepas. SBP wind orchestra kat SSP. mase tu tgh belatih utk esoknye n dia ni la partner aku utk first trumpet. sbb tu selalu gadoh kot. beliau yg dok kat seblah kanan aku tuh. muke bajet² innocent. haha. (duh, nampak sangat kanak² dulu...)

ps: Zatie, aku x kire. thn ni ko blnje aku makan!

6 comments:

farish izaryl @izreez said...

wahh ade ocestra plak./.cm best hehe

dancing queen♥ said...

oi oi. thanks weh. terharu2. HAHA. bukanlah perlu di balas special entry yg dulu. untuk ingatan :))) wawa. rindu gila weh zaman2 muda remaja. since dah menjangkau tua ni asik banyak tekanan saje. T____T rindu rindu rindu. rindu nak majuk pastu wat2 duk jauh dr ko, konon2 majuk gile2. HEHE. tapi tak layan~ cis! RINDU lah weh!!

SyahmiFikri said...

waa... hepi bday jugak utk die.. muhaha.. kanak2 tol muka tyme 2.. muahah

Mr A said...

rizz - ni orkes 4 thn lepas daa..zaman skolah agituh

zatie - haha. bukan utk balas pon. ikhlas utk ko. heee. n aku tau, ko skrg dah sedar diri tu dah tua kan. oooo. ko mnjauh tu, bajet ngajuk la eh?? hahah. seb baek aku cool ..tak layan....rindu jugak weh

syahmi - mmg kanak2 pon. haha

Anonymous said...

hahahaa....zatie muka macam macek anak empat...hahahaha....zati..toksah la tiupp binatang tu..kang kua air liur je...hahaha

->>c cumel...haha

Mohd Shahridwan bin Ramli said...

zatie??comey