Wednesday, September 26, 2007

Happy Anniversary


26 september 2006. tarikh ni merupakan tarikh di mana aku buat pertama kalinya menjejakkan kaki di bumi france ni. so, kalo dikire2 kan, genap la setahun aku kat france. rasenye cam baru smlm je aku dtg sini. tak nmpk ape2 dah yg di belakang. tapi, bile di cube2 ingat balik, ingatan tu laju je datang pasal memories first day kat france ni.
pada hari tu, batch aku seramai 33 org sampai di Paris dgn selamatnye. mase tu ktorang same2 lagi. boleh jenjalan sesame lg. then keesokan harinya, baru lah kitorang berpecah gi tiga tmpt: Colmar, Blois and La Rochelle.
ade certain antara diorang ni aku dah jumpe balik mase reunion ari tu. ade jgk yg dah sampai skrg tak jumpe2 lg! walopon kat france ni. ye lah, time org wat gathering kat france, aku tak gi. aku pg berjalan kat tmpt laen. hehe. yg mane aku tak sempat jumpe mase reunion kat mysia ari tu, nnti time raya kat La Rochelle harap2 jumpe la ek! :P
so, takde ape nk ckp,..just wanna wish u all

HAPPY FIRST YEAR ANNIVERSARY to all JPA 7 batch, 2006. hope u guys r doin great with ur studies! c ya guys later on one day.

p/s: roomate aku kat intec dulu, Kamal, sampai skrg tak jumpe2 lagi. haha. kamal, raya akt La Rochelle ko dtg eh! aku insyaAllah aku dtg kalo takde aral.

3 comments:

Anonymous said...

ayen
i gave ur phone no kat kak fida, setiausaha kehormat Persatuan gabungan pelajar melayu semenanjung

ada group 11 orang ke eropah under my consultant, so, they all akan buat visit n dinner with u olls kat colmar nanti, maybe they all akan singgah dari luzzern swiss ke paris france

okies

daa

wenkt
menara maxis

Mr A said...

erk...bila tu wan? ape nk buat? dinner kat mane? wan ikut skali tak??

Acaii Jawe said...

slm ash, waaa rase mcm sekejab je kan ash..tak lama nnti dah abis,..rse mcm cepat je masa berlalu..hepy anniversary ye...:) jg diri..