Saturday, September 22, 2007

BOsan..


hari ni hari first sejak balik dari cuti summer, aku ade kelas scientific. ari ni kitorang ade 6 jam kelas mechanique dgn the one and only mr Volto. huhu. aku mmg tak expect lebih utk first day kelas dgn dia. kalo dia buat test in the very first day, je vais le detester!(ni teori Giovanna, n mmg sgt masuk akal. haha)
so, kelas start pkol 9, terpaksa la bgn awal sket dari biase. sblom ni kelas french sume start pkol seploh, so bgn pon lmbt ah. tadi bgn awal sket. lepas subuh, tdo balik, n kol 7 bgn balik utk mandi. hari ni, kitorang tak belajar sgt bende baru. in fact, encik VOlto dgn baek hatinya(mcm kebiasaan dia la)telah printkan ktorang summary sume chapter yg kitorang blajar before cuti summer. fuh. at least terbukak sket kepala hotak aku dgn mechanique ni. dah berkarat, berkurun x baca buku. naseb baek french aku ok lg, bleh la faham ayat bombastik dia dlm kertas tu.
dia bg dlm 5 helai kertas, sepanjang 6 jam kitorang bersame, kitorang bace je kertas tu , out loud in front, n encik Volto akan terangkan balik sumenye. mmg bnyk jgk pening sbb bnyk sgt yg dah dipendekkan. tp Mr Volto explain dgn baek, n aku pon puas hati.

so, esok weekend. blom ade lg dlm kepale lg nk buat ape. Syahid ngan Amir pg Marseille ptg tadi, nk tgk world cup rugby kat sana. aku pon tak sure berapa lame diorang stay kat situ. aku pon, tgh takde plan lg. dlm hati ade je plan nk gi Besancon, lawat senior2 aku kt situ. tp, bile pk2 balik, tak syiok la plak. time2 pose cmni, tkleh rr aku nk mkn kt centre ville dia. nk gak aku rase kebab kat situ. kalo aku pg pon, nnti tak jln2 sgt. isk. takpe kak DIlla, i'll arrange something. lek rr, diorang lame agi kt situ. pas raya pon leh pg agi..hahah

hari ni dah 21 hb dah. maksudnye, dekat sebulan jgk aku kt sini lepas balik dari mysia ari tu. td ptg lupe plak nk call ibu, nk ckp pasal barang2 raya yg nk dihantar kat sini.takpe lah..esok je pon bleh. nk call skrg, time mysia skrg dah kol 8 pagi lebih2 sket, n ibu pon dah g keje. ayah mesti ade kat umah gak, tp payah sket nk pesan2 barang ni kat ayah kot. nnti la mlm esok aku call.

oh ye. Bby Ina aku dah dibotakkan oleh mak tok dia. ahha. bulat tol kepale dia. ari tu before balik, lebat agi rambut anaks sedare aku sorang ni. hmnn..agak2 nye thn depan, dah pandai berjalan blom dia kalo aku balik? aiihh..

p/s: kebosanan thp melampau ni. tu pasl entry pon cam hape je. n one more, i heard that raya this year akan buat kat La Rochelle. cool! aku pon tak penah gi situ lg. umah K rr jadi mangsa aku. hahaha

9 comments:

Anonymous said...

mst la pnda jalan dos ank buoh mu tu lpas staun weh.
haha,ape baran g tmpat lain rase kbab.lwk laa statement mu 2.
da nasib org islam ssh cari mknan halal lain slain kbab.
nway kt lr bnde femes moules&frite.
1 ag eskrem home made ernest.
yg ni unik,cume ade mase printemps ngn ete je.

Anonymous said...

erh,mari neh raye cni,umh aku sdia menerima!

Anonymous said...

isk,umh ape.studio.hehe
ape la sway sgt pagi nih smp 3x komen baru smp bnda2 aku nk ckp =p

Mr A said...

yes! raya kat LR! 29 eh? insyaAllah..
mekasih la bg tumpang kat 'hotel' mung tu deh!. eheh
wey..kebab best ape....nk try kat sane cmne lak..
eskrem? nasib baek aku bkn gile eskrem. kalo tak..dah terliur lan2 pose ni..ehhe

Anonymous said...

salam pkenalan..
hehe.. saje borim, jejalan kat blog org. slmat bpuasa.

Mr A said...

thnx. welcome arasis
selamat berpose kpd anda juga

Anonymous said...

LR femes kebab le rif laa..
fajitas dia best.
weh mu sjak bile suke simpan bulu bwh dagu nih?hehe

Mr A said...

ish..dah lame la aku simpan. bukan dari intec dulu ke? cume dulu tak la tebal cm tu. comey dop?
:p

Acaii Jawe said...

hehee, apa je barangan dari mesia tu ash, lomang ada ker?hehe..:) apapun jg diri kat sane ek..:)