Saturday, February 3, 2007

alahai..


kat dalam musee du Louvre, PAris..

heh. lame tak sentuh blog ni. again! well, been bz lately. bnyk sgt plan tukar2. dah le cuti 2 minggu mase february ni patut 2 minggu kene potong jadik seminggu jerk. maka, jadilah cuti seminggu+seminggu men ski kat Vosges= cuti 2 minggu. skrg ni dok pening2 lagi nk beli tiket flight balik msia. sape tanak balik? aku nak....

ari tu dah try beli kat site, tapi tibe2 payment gune CB kene reject coz takleh bayar gune CB. boleh ekceli, tp Credit Mutuel yg sengal ni kene ikut kata IUT, diorang ade contract utk tak benarkan student2 ni beli ape2 kat ternet gune CB. gosh. nk tanak, kene la tunggu carte bleu dari BNP siap ari selase ni. then baru leh balik umah n beli. after that, bleh apply visa classic terus..heeh

ekceli, ade bnyk choice utk aku balik. either naik emirates airlines, or direct flight terus gune MAS. harga diorang lebih kureng je. tp, ntah la. kalo ikutkan hati, nk je amik MAS tu, tp mcm best plak naik emirates ni coz nnti singgah kat Dubai. mmg la tak lame kn kat situ, but at least aku sampai gak dubai. ade 9 jam mase before the next transit. bleh jalan2 dlm terminal tu. dpt gak rase jejak kaki kat dubai..anyone? idea???

ade bnyk entry tertangguh ni. aku rase, maybe aku tak cerite kot. malas nk taip panjang2. maybe just letak gmbr mase kat Paris ari tu n the day the snow turun. its fun playing wif the ice, n the snow. tak kesah dah sejuk..main je..

1 comment:

Anonymous said...

xd pn..pic snOe..ngueh3..tu R..men2 samat tak demam..bien2