Saturday, January 20, 2007

malas lagi


huh. dah ramai sgt dah tanye, awat aku tak update. jawapan standard.--MALAS. ahah. bukan takde material. ade je. cerite pasal kat paris...n all that. cume gmbr aku tak amik lagi ngan syuk. mase first day sampai tu, bateri camera aku abes. so bnyk gune cam si Syuk n Songkox saje,.

2 weeks after the vacation, everything back to normal. gi kelas, balik kelas, homework, masak, tido, test, n act the episode. ekceli, should be this sunday kitorang dak2 msia gi main ski, tp ape nk buat. tibe2 kene tunda ke bulan 3. adeh, sakit gak rr sbb dah beli segale barang ski tu. ni sume pasal salji tk turun...
tp tak kesah, coz nnti mase bulan 3 tu, tk silap aku, terus sambung dgn cuti 2 minggu. so, it will be a 3 weeks vacation! hulaa..seronot2~

skrg ni, tiap2 mlm, aku akan masak utk mmber2 aku. penat tu mmg, tp, kalo dah syg mmber, tk rase penat tu. puas hati n gembira ade le. tp tula, dlm this 2 weeks pon, bnyk mende happen. prob situ sana sini. adeh. but everything seems fine now. hopefully no more laa! tak sanggup den!

pastu,..ade binatang baru kat umah aku skrg dan melayakkan umah aku jadi zoo jgk satu hari nanti. datangnye BABY, or aku panggil B or Bby, seekor kucing betina dewasa yg kale hitam ala2 puma, makin ceriakan umah aku.(ceria?? adeh..umah aku jadik tongkang pecah!!!!) dia ni tak abes2 nk main je. dah la gemuk, tp, gemuk dia smcm. aku syak dia bunting,(tp bukan aku buat daa).aduh, kalo le beranak nnti, mane aku nk letak!! tp best gak kan, ade baby2 kucing ni. bleh gak main2 kalo tgh sorang2. haha. fansurina ramli, mau lawan kucing kita??? V vs B. cam best jerk. :p

ntahla. tak tau nk citer ape lg. plan esok??ntah jgk. ingatnye nk gi dobi basuh baju, or carik barang2 umah yg dah abes utk minggu ni. tgkla camne.

p/s: miss Aynaa Cikut! jgn malas2 study!!!

5 comments:

Anonymous said...

u're pic cam cool.. B)

Anonymous said...

ahah...thnx ye erina. lame tak dgr citer..

Anonymous said...

kambeng sungguh. kucing aku jantan. heheh. wah. bagila selai gamba kucing ko. anyway, aku tgh pening mane nak ltak kucing aku tu, seminggu depan aku nak gi ski. so, nasihat utk ko, better ko chop sape² dak pekom, tlg jagekan. huaaaa..

Anonymous said...

ows..jantan eh?? takpe2..kite suruh dia 'battle' care lain. nnti kite dpt gak baby2 diorang. haha

Anonymous said...

hoo.. nanti dapat baby kecoh r dlm blog yer..