Sunday, February 25, 2007

Fete besday mimi-19th~

well, agak lmbt aku update utk fete besday mimy. so, just wanna share some pic on that day. i didnt bring my camera but luckily, sin wui have one. thanx dude!
bnyk gak lauk diorang2 ni masak. sbb skali dgn fete chinese new year utk tai long n sin wui. so, happy CNY to u guys eh! aku pon menyumbang jgk. ade le aku masak something. ehhehe


the lauks...




amik amik..jgn tak amik


di sebabkan aku yg kene mengamik gmbr mlm tu, takde la org nk amik gmbr aku. kene le amik gmbr senirik. sigh~


happy colmariens~(again..aku mesti taderk. isk isk...sedih la ini mcm...)


mkn dan borak dan makan lagi


ni la besday girl, Mimy~ tgh mencube utk bukak botol sparkling water apple. cubaan berjaya, tp pastu dia kene lap lantai umah dia yg basah tu..



aku tngkp sendirik lagik!


4 dudes! aku, adi syahid n syuk..

well mimy, selamat tua. jgn manje2 lagi..hihi..kau pon nk tua jgk pasni..ihik ihik..
cherie..time kite dah dekat!

5 comments:

Anonymous said...

huee. sermatnye rambut syahid. tu sume mimi masakkah? walawei. pastu ade ati ckp x reti masak.

Anonymous said...

ahah..semat kah???akan ku kabarkan kepadanya...aha..
mimi masak 2 lauk..the rest, tai long, sin wui n izyan tak silap aku..ahha..

Anonymous said...

heh2...aku mmg x reti masak lar wei..maen campak jer ape yg ade.huhu.nsb baek xde yg kena cirit birit..

Anonymous said...

thanx man..u absolutely rocxx!! nnt jgn lupo turn mung plok jdk tua n masak sedap2 yer..i'll be waiting..yummy!!

wénkt said...

tak ajak kucing makan semeja ke?