Sunday, February 18, 2007

BabY


ni nk citer pasal buah ati aku. name dia BABY (erk..) tp aku panggil dia B je. dia ni, manja la yg amat, periang, suke main2, mkn pon banyk. dan yg penting, dia gumuk dan sedap utk di peluk! ahah. kengkadang mlm2 dia jadik bantal peluk aku la. dia pon suke tido ngan aku. tgk tuan la kan..sape tanak..:p. dia ni kalo bab mkn, main n tido, mmg tak ingat dunia. mmg dia hentam abes2 ah. tp, camne2 pon, dia le pendengar yg setia whenever aku ckp2 ngan dia. tak pernah melawan pon. (of course la kan..)

ni ha. dia tido atas file aku kat atas katil. mane bleh. ni tmpt aku nk tido. so dgn selambenye aku kejut dia. "B!! balik katil ko!!!"

so, mcm biase, si gemuk ni bile dah kene kejut, bermalas malasan rr dia. dgn slownye dia balik katil dia. n menggeliat dlm ktil dia tu. mmg dasar pemalas..

erk. kantoi teramik gmbr. mesti dia malu gile. posing tanak hot lak. huahah

pstu aku cmpk kat dia selimut hijau dia. aku pon selimutkan dia. dia pon cube2 la nk tido.

and at last, tertido la minah ni. sekali tgk,mcm baby kecik tido la plak. ye tak?

P/s:amaran. beliau ini sudah berpunye. tgh tunggu nk bersalin je. mane le bapak dia ni..ish ish

6 comments:

Anonymous said...

mak aihhh. manje gile wei. hee. geramnye. da la gmuk. wueee.

Anonymous said...

huk3~
gemuk cam tuan dier gak k0t..ngeh3~

Mr A said...

ahahaha...aku mane ade gemuk. aku sehat dan bergaya je..hik hik

wénkt said...

dia perlukan penjaga yg gemuk.

give it to me!

hahha

Anonymous said...

gemukkah anda wahai wenkt?? (",)

Izy said...

gmok cm tuan dier? ngeeee. x arh. hahah.