Monday, February 19, 2007

bende2 bizzare ari ni.

ntah. ari ni pelik sket. aku demam, selsema, hidung berair, tp tak rase sgt sakit tu sbb ari ni bnyk gelak. lundi matin, c'est dur habituellement. mais aujourd'hui, ce n'est pas comme toujours. i mean, tak le hundred percent same kan, tp tu la. ade gak rr list2 bizzare tu.

1. aku demam

2. aku bangun pkol 7. n tetibe teringat ari ni kelas kol 8 stgh. terus aku mandi.

3. aku tak sempat kemas katil before pg kelas.

4. first time kitorang terlepas bas no 9 kat gare pg td. normally sempat je. n dgn selambenye kitorang tebalkan muka balik masuk bas no 1. naseb baik x jln lagi.

5. ari ni first time aku buat kerje ngan Olivia. pehal le aku demam ari ni. isk. tak de mood sgt nk buat kerje tadi.

6. kelas kitorang ngan Gio pkol 1345 tadi. tak pernah2 pon...

7. first time ari ni ade org kene salotep mulut ngan Giovanna tadi sbb menguap. tak tahan gelak aku tadi. (korang berdua tu, jgn marah aku letak ni!!! hehe :p )

8. aku balik tadi, first time aku tgk kucing aku, si B tu selongkar almari aku. dia carik2 nye paket makanan dia. kebulur ke dik??

9. first time aku nmpk org tu pakai spek hitam(mcm pink je..uhuhu). ape2 pon, comel hang pakai camtuh~

10. ari ni aku masak ayam masak merah secare cepatnye. but still, jadik !!

uhuh. tadi dah beli ubat demam atas nasehat dia. ( aku dah beli dah!!! ) kebah la wahai demam.................

1 comment:

Izy said...

sudeyy baek ker lom dmam? suda kn? hurm. tu lerr. jge kshtn tuh. ngeee. =p