Friday, October 24, 2008

Cuti lagi...


Aku tau..gambar aku akt seblah ni nmpk sgt cermin dia kotor kan? Haha.;ni la kes sbb mls nk bersihkan. Nnti aku bersihkan kotor balik lepas kne pncuci muke ngan shaving foam aku. Ni kes sbb xde org nk amek gmbr aku ah terpkse aku amek gmbr sndiri. Bon, ni bukan cerite utama..cerita utama pasal cuti aku yg baru stat lepas abesnye kelas dgn cikgu gile2 td ptg. Entry ni pon xde pasal aku crite msk2 ke ape walopon entry msk2 lak yg dpt smbutan. Gagaga..


kerje menaikkan usb 3g aku yg sengal neh

so secare rasminye aku dah stat cuti! Yeay lepas lame dok mmerah kepale, tibe mase nk jln2 la plak. Hobby aku time cuti ni ah jln2 jumpe kawan2 visit2..gile bosan kalo aku dok Bordeaux ni sorang2. Jadi sminggu aku cuti ni mmg full ah aku gune utk jln2. Hari ahad ni aku gerak n then pg mjlis raye then g Paris then ahad minggu depan baru balik Bordeaux smule. Tadi ptg balik2 je, aku dok adjust2 aku nye internet usb 3g aku. Memandangkan aku xdpt acces internet gune wire, terpakse aku apply bnde alah ni. Mslhnye plak skrg, uma aku susa nk dpt coverage 3g! Sengal....tu yg terpakse dok adjust2 balik mane la tempat2 yg seswai nk dpt line yg clear. Kalo korang tgk ah, aku smbung dgn mcm2 nk suruh dpt line yg best. Bnde alah kaler coklat tu ekceli hangar baju yg aku gune as a support utk bnde tu terletak kat tingkap umah aku..huahahha...


pastu mlm ni mmg nk kne kemas umah mcm tongkang pecah ni. Tadi pon msk sayur goreng cmpur je then mkn dgn bubur kosong sbb mlm ni terase cam mls nk kunyah nasik. Mkn bubur lg best..simple. Hahha. Nak telan pon senang. Tak yah gune tenage bnyk2 nk gerakkan muscle2 kat muke n kepale ni. Bapaknye pemalas aku........

sayur bodo2 je..

ntah tak tau nk ckp ape agi. Cume takde entry la utk minggu depan sbb bz g jumpe mmber2 yg dah lame x jumpe. Sskali cuti2 g kumpul2, ape salahkan? Eheh

p/s : rumah aku da bau belacan lagi..aiyo! Ambi Pur, helpppp!!!!

4 comments:

Anonymous said...

oihoih...kemas umah!
ambi pur??amek ah satu neh
byk sgt plak kt umah neh...
hahah!


sayoq ape lah gtu??mcm2 campo nye..aih..keciwa tiada berjupe tomato..terus ta jd mahu msk..ngeh

wénkt said...

kadang2
entry yg kita rasa ramai org akan komen
tapi yg tu la xde org komen

hahaha

Miss Zahidah Zakaria said...

byk sungguh makanan kt sini
yummy!
fuh

akusiktauk said...

myb ko punyer usb 3G tu ade prob kot.
huhu.