Monday, May 19, 2008

ngarut lagi....

aku ikut cara mmber aku, Khairi, cane nk slalu bnykkan post mmndngkan aku bz. so dia kata, sblom tdo mmbebel la sket, then tulis. hmmm..
so skrg jam mnnjukkan 0040 pagi waktu france, dan aku dlm keadaan masih bingung lepas buat kerje analyse. adoih pening tol wat bnde ni mlm2. seb baek la kat luar ni mndung(mnurut forecast kat desktop) so sjuk la sket umah. aman damai makmur je rase. td lepas solat isyak dah rase ngntuk, then aku smbung lg wat analyse, tibe2 dah tak ngantuk sbb dok sibuk pk care nk jawab soalan equation differential tu. aih..aku rase bnde tu takde la susah sgt nk phm, tp aku je cam nk tnak nk phm. walhal esok mybe ade test pasal tu. x phm aku nape la still nk kne struggle even ktorang dah apply utk ecole n iut ktorang..so, nk dijadikan cerita, aku pon nk hilangkan tension sket ngan ngamek gmbr buku2 dan kertas2 yg mmningkan aku. heheh..idea jahat pon dtg......

tgh si Bby the guinea pig aku tu sibuk nyonyot botol air dia, aku dtg n kacau n amik dia kuar dari cage dia. utk ape? haha. utk dijadikan model di samping buku math kesayangan aku tu. ( sape2 nk amik dia jadi model, sile le..free je...) susah gak nk soh dia ni pndng camera sbb dia ni kalo dah aku yg pegang n kuarkan, mmg terus jadi patung. tanak begerak langsung! aku usik2 sket kepale dia, bagi betolkan senget2 pale dia tu n snap! voila, dan hasilnye mcm kat atas tuh..inf0: menatang ni tak reti2 nk senyum. eheheh

dah puas amik gmbr dia, aku amik plak gmbr buku2 yg tgh serabut depan laptop aku ni. tp mase tgh tulis ni aku dah kemas sume masuk beg pon, mls nk kemas pagi2 esok lagi. terus bgn mandi solat n breakfast, n go to school. sng...'

pastu satu lg yg buat aku tak senang duduk ttiap hari skrg ni, is aku x dpt lagi feedback dari iut yg aku mintak tu. skrg ni mmber2 aku sorang2 dah dpt jawapan, dah separuh. ish. aku ni bile lagi?? jauh sgt ke bordeaux tu smpai nk hntr email pon susah ke? hmmm......pastu bosan gak, aku kacau bro aku yg baru nk tdo. gagaga...rutin harian aku la tu sblom tdo, sms je...kasik ceria sket hati aku.

k la dah pening2 ni. esok plak sambung wat keje sbb ade yg x siap lg. lepas kelas optik esok, ade lg 2 jam stgh bfore kelas analyse mule. smpat kot buat time tu..k ciao n salam...

10 comments:

Lina said...

haha. betul jgak aper yg kwn ayen ckp tu.. so, membebel laa banyak2 kay? haha..

victoire said...

ehem..
patut aku tersembor air teh.
ade orang ngumpat aku upenye. hahaha

Mr A said...

lina - ehee...tula cara2 nk mmbnykkan post..kalau x, xde la post. asek nk tunggu citer best je..sampai bile pon xde...

yie - amboih...tersmbur..agaga...trsmbur fromage ke bos? ngee

Mirae said...

setuju.en khairi suke berleter.haha

Lina said...

tau tkpa...
lgpon lina tau, ayen nie sebenarnya byk sgt benda yang hendak dibebelkan..

Mr A said...

mia - saya pon stuju jugak! sape stuju kite kne denda dia tulis post khas pasal berleter...boleh? ahhaha

lina - alot of things to say..but i just cant..

victoire said...

isk, ni pakatan ape ni nok denda aku ek.. hehe

Lina said...

well ash,
some things are better left unsaid..

wan norfarahain said...

mmg kamu kuat mmbebel..
tp mnatang tu comel la plk ak tgk..
xsnyum pon dh comel,
klu senyum tu aku ase.. perghh!!
ag comel!! =p
bg ak pnjm 1hri nnti keyh..
ngeh3

Mr A said...

ahaha...tgk la tuan dia...mesti la comel! ngahahah
nk pinjam? kne bg aku tomyam dulu!