Friday, May 16, 2008

nasik lemak lima posen satuuu!!!!!


berasap! ade ke patut 8 jam satu hari utk kimia???? duh mane bleh thn bro..4 jam pertama tu ok lagi la..lepas je rehat, stat balik kol 2, n then terus smbung,...pkol 3 stgh kepale aku dah mcm takleh terima. tepu. tapi still bleh go on n faham lg la. cume dah tak serius sbb pale hotak penat sgt. mule la aku pk2 bnde laen. hehe. sin wui kat seblah aku pon dah bosan n aku maen2 je ngan org kiri kanan aku. n diorang pon same jugak penat cam aku. so kurang serius la sket td ptg. dah mengong pale aku. tapi takpe, asalkan ape yg prof ajar kat depan aku faham dan masuk je.. =D

drastik ptg tadi, sbb nk celebrate dah weekend, tibe2 muncul idea nk wat nasi lemak. huee.. lame gak tak mkn nasik lemak ramai2 lg. so set la mlm tadi kol 10 mkn sume ramai2 kat umah aku. aku masak smbal dia, ngan goreng ikan, pastu ade lagi yg msk nasik tu..ayam Coke, ..telur rebus tu sume..huee. dah lame x mkn ramai2 cmni sbnrnye sbb takde besday terdekat utk ktorang ni. huee..paling dekat pon bulan julai. tp waktu tu dah kat mysia..hahah...so lepas solat jemaah kat umah Mas, ktorang dak2 jpa kumpul kat umah aku, n stat makan..huee..sambal aku abes.! aku mmg suke tgk kalo cooking aku abes..=D

pastu dah bosan, nnyi2 plak ramai2 mane yg ade. aku maen keyboard n then Tailo maen gitar. ktorang duet lagu menghapus jejakmu , n pastu dak2 ni ramai2 le nnyi. then sume org pon dah balik, aku plak bosan. tu tak pasal2 aku amek plak gmbr2 topi2 collection aku. so far, aku baru je ade 10 topi yg ntah dari mane2 ntah. aku pg mane2 ke, visit mane2 ke, aku mesti carik topi wat souvenir. huee..



yg ni 9 je. ade bnyk kaler n jenama. mostly mesti ade name tmpt negare2 yg aku dah pg atau tmpt2 yg aku pg holiday. pastu ade gak cap football club. sayang gile..tahun lepas gi stadium Manchester tak terbeli topi. adeh. time tu tak minat lagi kot..hahah



topi hitam kat tgh2 ni takde dlm gmbr tadi. this one yg ke sploh. aku tak tau nape, topi ni sbnornye hitam je. takde bnde conteng2 sket pon. mmg kalo ikut bahse pasar, topi bodo la name dia. ape2 pon, ni la topi yg paling aku sayang. ade rr sbb2 dia..

tibe2 lak rajin nk nulis. dah bosan sgt kot pasal tu la dh mengong2. hauhau..bahse pon cam tak best je bile aku bace balik...heh..lantak ko lah..

4 comments:

Anonymous said...

gaa..nasek lemak tu..
walaaweh..haha..makan ngn fries ke?
humph..ca cest nouveau..tak pnah plak try huh..
nasik lemak colmar la kate kn..
haha!..

Mr A said...

ahah..tu le..aku pon x sure..tibe2 muncul fries kat situ..ngeee..takpe2..resipi baru..hueheh

wan norfarahain said...

nasik lemak tu yg aku akn tggu ko mskkn utk ak nnti!! ingt, ko xley ngelak keyh? dh jnji.. hahhaa..

Mr A said...

ahaha....thun depan la ye mkcik! tak pon, balik mesia nnti aku blanje je kat mane2 kedai nasik lemak. ngeee