Saturday, December 2, 2006

sakit kepale

hari ni kelas separuh hari je. after balik semyg jumaat tgh hari td, aku YM dgn Emay jap, mmber lame mase skool dulu. lame tak dgr citer die since dia left skool before spm,...[mase f4..i guess..]

then, disebbkn malas nk masak bende yg berat2, aku masak je maggi tomyam yg ibu hantar seminggu lepas. sambil mkan, aku continue tgk series the O.C. bnyk jgk la aku tgk. 3-4 episode. penat jgk ekceli tp enjoy tgk citer tu. [addicted]

after that, pening kepale plak. dunia berpusing2 dan dgn selambenye aku terus baring atas katil n tido. sedar2 je Syuk dtg kejut aku. nasib baik dia dtg, kalo tak terus le aku tertido sampai pagi. dah le tak dinner, so, bgn2 je perut lapar. nasib jgk le skali lg dia pon tak mkn lg. so, disebbkn aku pon mlas nk masak lagi sekali, dia le tlg masakkn. ayam+daging masak merah sos Wan Ke LOng. hehe

kitorang mkn ramai2 sekali dgn bdk2 ni naik n makan. so, lepas mkn tu, kitorang borak2 kejap n berlawak2 mcm biase. skrg ni dah dekat kol satu. tadi dah tido puas sgt sampai dah tak ngantok dah. ntah pkol berape la tido hari ni...

p/s: merci Syahid n Syuk tlg masak!

No comments: