Saturday, December 9, 2006

BUntu~

dah lame aku tak menulis. bukan sbb bz or ape, tp kdng2 blogger ni sngal gak. aku nk upload gambr, tp tibe2 stop. takpe rr..nnti dah ok, bleh letak gambar bnyk2. this two weeks bnyk sgt mende kat kelas. blajar tanak laju plak. adeh, pening2. tp tak kesah rr..janji faham. tp tu rr..bnyk sgt yg nk kene ingat. huhu

ari tu dapat email dari martyn, dia ckp 21 hb january 07 ni, ade course main ski. adeh..mane le tu. dah le seminggu. nk kene carik bnyk mende ni. baju, seluar, google, n..ape2 lagi rr yg perlu. and this coming cuti christmas, lagi satu problem. tak tau nk pg mane. smlm dah bincang2, ingat nk gi UK je since tambang flight tak la mahal. cume yg problem smlm, time nk bayar kat ternet tu, tibe2 lak dia mintak credit card. aduh. Credit mutuel ni sial gak. nape le takde sistem mcm BnP PAribas tu. budus btol..

skrg dah blur. takkan la 2 minggu ni tanak pg mane2, kan? nmpknye kene carik plan lain. aku tanak terperuk je kat umah tak buat ape2 utk 2 minggu. mau beku kpale otak. dlm kpale aku, nk jalan2 dlm France je le..paling tak pon pg Swiss lg skali, pg Geneva..huhu..tp dlm france ni, nk pg mane ek? ade idea? [dlm kpale aku..LIlle..Metz..Lyon....n Paris(menumpang umah en. Yusri rr jawabnye..)]

No comments: