Thursday, November 30, 2006

Kerna Ku sayang Kamu

seandainya kau ada disini denganku,
mungkin ku tak sendiri,
bayanganmu yang selalu menemaniku,
hiasi malam sepiku.

ku ingin bersama dirimu,
ku takkan pernah berpaling darimu,
walau kini kau jauh dariku,
kan selalu ku nanti kerna ku sayang kamu.

hati ini selalu memanggil namamu,
dengarlah melatiku,
ku berjanji hanyalah untukmu cintaku,
takkan pernah ada yang lain.

adakah rindu dihatimu seperti rindu yang ku rasa,
sanggupkah ku terus terlena tanpa mu disisiku,
ku kan selalu menantimu.

seandainya kau ada disini denganku,
mungkin ku tak sendiri,
bayanganmu yang selalu menemaniku,
hiasi malam sepiku.

ku ingin bersama dirimu,
ku takkan pernah berpaling darimu,
walau kini kau jauh dariku,
kan selalu ku nanti kerna ku sayang kamu.
kan selalu ku nanti kerna ku sayang kamu....

org selalu cakap, perpisahan tu satu bende yg paling menyeksakan lebih2 lg kalo yg kita tinggalkan tu, org yg kita sayang. esok dah nk masuk bulan 12. maknenye, dah hampir 2 bulan lebih aku kat France ni. dlm kepale ni still fresh dgn memori ari last aku kat KLIA airport, the last day i saw the faces of my love dan hanya akan aku jumpe balik thn depan.

[sedih?]

bodoh la kalo aku kate aku tak sedih. walopon dah biase 5 thn aku berpisah dgn family sbb dok kat boarding skul, perpisahan ni tk same mcm yg biase2. rase rindu tu mmg kuat, lagi kuat bile aku dok sorang2 dan buat kerje sendiri. perasaan tu cuma hilang bila aku dok ngan member2 aku kat Colmar ni yg selalu ceriakn hari2 aku kat sini. sumpah, dalam 2 bulan ni mmg betul2 uji thp kesabaran aku. bnyk sgt bende yg berlaku. bukan stakat aku berpisah dgn family, tapi jgk disebabkan jarak yg jauh ni, aku dah putus dgn my dearie..lagu dygta ni mmg btol2 maksudkan segala. walopon aku rela dgn perpisahan ni, tp still sometimes aku rindu kat dia. if u read this, i just want u to know that my memories with you at INTEC will never fade. N E V E R!!

thanx a lot syg for being apart of my life, walopon utk 4 bulan cuma. abg tak kesal, sbb abg rase ni yg terbaik utk kita. yg abg kesal, kita tak dpt nk teruskan cita2 kita ngan impian kita yg pernah kita cuba impikan akan tercapai. here, i want to say sorry bcoz being so cool wif me. kat sini, abg yg salah. u r one of my sweetest memory. so hard to get over u from my head......

soooo sorry...but life must go on, rite? kejar impian kita. kalo ade jodoh, tak kemane. just remember, abg pernah syg U, jgn buang memori kita. thanx jgk for loving me soo much that i think, tak pernah ade perempuan yg syg abg camtu, selain ibu abg..

sorry..

-H-

2 comments:

Anonymous said...

oww..so shweet:)
abg ayen mish kakak ye..?
cheer up k.. n take care..

Eriyza said...

Tidak dinafikan, sukar tuk melupakan insan yg kita sayang tetapi berusahalah tuk hidup dgn lebih baik meskipun tanpa kehadirannya.