Thursday, January 6, 2011

Just A Dream

baru habes cuti dan dah mula pun start kelas balik this week. dengan ade lagi 2 paper next week, aku pon tak tau bile nk abes seksa pereksa ni. tak abeh² dari sebelum cuti aritu lagi. bile nak cuti pon x senang, eventho i can say my holiday was quite good. but something was missing. rasa dia mcm bile ko masak something, bende tu still best, tapi macam ade skit kurang garam atau gule yang mencacatkan sket rasa masakan tu. tp aku ulang balik, masakan tu still best.

now i'm back online.

ade bnyk bnde nk ckp sbnrnye. tapi rase mcm malas plak. baik pendam je. mslh aku pon, mcm la ade orang kesah. bile aku offline aritu, takde la maksudnye aku off terus dari internet, tapi mcm nk stop blogging kejap. rase mcm berat gile tangan nk menulis. mase tu otak tengah serabut. angin kus kus datang serang. skrg rasenye mcm angin tu dah takde, lega sikit kepala. tambah² plak bile dah tengok jadual kelas utk semester baru ni, mcm cool jugak la. takde nak pack sgt, and bnyk long wiken. something i look forward to.

ok, bagi la aku can sket nk bjiwang utk first entry di tahun baru ni. XD

sbnrnye, ade azam tanak tulis bnde shewang² utk first entry, atau nk kurangkan sikit, tapi takpelah. kalau sebelum ni ade orang mcm bernafas dalam lumpur, aku plak sesak nafas sbb mcm bernafas dalam bilik yang dah kurang oksigen. sesak, sebak sume ade. meh sini sket nak ckp pasal tahun baru

‎2010 - new me and new found love.
2011 - another new me but still the same love.
HAPPY NEW YEAR!
see you next year love! can't wait to start schooling again and have the same routine, every morning every night like it was before.
life without you is not as easy as i thought.


this is what i wrote on my fb status masa mlm new year. mase tu tengah serabut sket, maka kepala mcm biol² tak betul tulis bnde² tu. bukan nk ckp aku x maksudkan bnde yg aku tulis tu, tp sebaliknya. aku ni, bile kepale dah tak betul, mcm orang isap weed, sume bnde main terabur je ckp. but i really² miss n love you tho.

sejak dua tiga menjak ni asek dengan lagu ni je. originally from Nelly, tapi bile si Christina comel ngan Sam Tsui mulut besar ni buat cover balik, lagi best lagu ni jadik. tambah plak dengan muzik n video yang best dari Kurt Schneider, brtmbh terbaek punye lah lagu ni.

nah, for you..hope to see you soon..



ps: ibu ayah akak abang yang pi Vietnam tu, jangan lupe bwk balik olé-olé utk saya anak yang paling manja ni.

2 comments:

SyahmiFikri said...

yea..

u're back..

rendu nak tgok en3 in dis belog.. huhaua

akak said...

ada ni ha ole2 pilih2 huhuhu kang blk malaysia amik :P