Friday, December 5, 2008

oh hari ini...

pusing2, sampai balik wiken. sungguh gembira sbb jumaat mlm ni dah boleh buat bnde2 yg dpt merehatkan diri. tak sedar pon kejap da blalu sminggu. tinggal lagi 2 minggu sblom cuti krismas. tolonglah dah tak sabar nk blah dari Bordeaux ni dan berjalan2 lagi (aktiviti normal cuti = jalan2)

juga hari ni aku rase, hari yg paling teruk dlm minggu ni. start kelas from 8-6, plus aku ade 2 test ari ni. dah la test sblah ptg, n pagi tadi plak 4 jam dok kat lab wat experiment pasal transfert thermique. pning2. n pengalaman teruk, tpakse meredah hujan dan angin yg kuat gile babeng punye. sejak dok bordeaux tak pernah aku terase cam kene heret dgn angin, tmbh2 naik beskal, korang bayang la cane seksa dia. pagi tadi kluar hujan jgk, tapi tak lebat. sampai2 je ket IUT, terus hujan benti. adeh. pastu balik umah tgh hari sbb nk lunch. dah siap mkn pizza segera ape sume, bace2 emel n paper online, aku pon stat la nk gerak balik g IUT sblah ptgnye utk exam math n transfert thermique yg cam haram tu.

tak tau la ape nasib, aku start2 naik beskal je, takde alarm, takde petunjuk, tibe2 je..ZZZZZZUUUUUUUUUUUUSH ! hujan turun lebat gile2 + angin yg sgt kuat. takde nak kasik2 warning, terus je mncurah2. dah la time tu tak smpai pon lagi separuh jalan. dgn gagahnye aku kuatkan jugak diri g IUT sbb nk pekse punye pasal. sanggup ku redahi segale kat depan mata smpai satu thp aku rase nk patah balik umah je sbb penat sgt lawan angin. time tu, rumah aku still dekat lagi sbb aku pon baru suku je jauh dari umah. tapi takpe, harung jugak la.

smpai2 IUT, aku mmg dah exhausted gile2. dgn baju sume basah, jeans kasut n stokin sume cam kne rendam dlm baldi, aku masuk la IUT. mase tu tak pk pasal test pon, just pk cane aku nk keringkan baju ni sbb sgt tak selesa. then merasa la aku 4 jam test petang tadi dgn all wet from head to toe. dgn soalan yg mmn tak kesiankan student, tmbh plak dgn jeans kasut n baju basah pe sume, aku dgn sabar jawab sume soklan. sikit terganggu ekceli konsentrasi, sbb sejuk n kulit dah gatal2. adeyh. yg bestnye, hujan ni mcm dengki kat aku je. the moment aku masuk je dlm bgunan IUT, terus hujan benti gtu je. matahari tak segan silu kluar mnunjukkan diri. adeyh..wat a day...

dah, kerana sangat tension yg amat, aku amik kputusan utk masak2, n mkn spueh hati smbil tgk citer Twilight. selamat la, citer Twilight ni sgt memikat hati aku dan buat aku terlupe dgn kesengsaraan ari ni. damn cool vampire dlm citer ni! how i wish i am a vampire. bleh buat aksi terbang2 n lompat2 melawan vampire2 yg jaat. n plus, this one vampire sgt pandai pilih baju. dress up smart seyh! tapi jgn harap la aku nk dress up cam dia. dia ensem so seswai la. aku hanya aku...terima seadanya..hahah



dah melalut plak. deyh..

14 comments:

Anonymous said...

OMG!!!! twilight! robert pattison is beyond hot ;p

Mr A said...

haha..Ain ko dah kemaruk ngan mamat ni eh? hueee
apsal gune name kelas tuh? haha

victoire said...

setan.. ni la kegilaan budok puang lening.
twilight sial lagi celake. hhahahaha

Mr A said...

haha..nok wat gane yie..
citer tu best ah..
aku pon terikut suke..ngagag

jgn jeles weh kalo sbb cite ni dirimu tiada di layan..huahah

Aliaa Zulkifli said...

twilight?
cool movie,better novel.

robert pattinson is damn hot!

tp citer ni nyaris x tayang kt msia. last2 minute bru dia wat tayangan citer neh!

Mr A said...

adeh..nape skrg sume org baru nk bukak mate dgn robert tu? mase dia dlm citer harry potter dulu takde pon gini...huahah

Aliaa Zulkifli said...

not everybody...

i'm already his fan even he was in harry potter lg...

cedric diggory better than harry.
huhu~

daniel radcliffe xhensem mane pon.
hahaha!

no offence, harry potter's fan.
it's just my humble opinion.
muahahah!

SôFw@N said...

ayen!!! nk tgk gak citer ni!! kat ner ada citer ni??!

Anonymous said...

main actor twilight nih rupe²nye cardric dlm harry potter.. hoo.. dlm filem nih lgk hnsem upenyer..

Mr A said...

sof - aku tgk online je..;gmbr takde la lawa sgt tp clear rr...syok ini criter.;romance-thriller

anonym - aah..ini la manusia cedric itu..huahha

SôFw@N said...

aku mmng nk tgk!! tgk trailer dah best... citer dier pasti best!!

Fyruzs Zumangga said...

nk menyampok gak,,bole?
eheh

he's damnly hot

kalo x,xkn aku nanges tyme cedric mati dlu,,relli..

ahaha,btw,
twilight,besh hell!

Mr A said...

pulak..nanges? hahah
adeh..mamat ni dah jadi pompuan2 punye gile..

sure Kriey makin menyampah ngan mec ni...hahhaa

farish izaryl @izreez said...

wah bestnye de novel twilight