Tuesday, June 10, 2008

Camus et Nicholas~

ni la masalah aku, suke tangguh2 keje. mentang2 la skrg dah free sket, bljr pon nak tanak je, sume bnde jd malas nk buat...kosong..hahah..so sblom tido ni, nk update pasal last day dgn prof geometri aku, Mr Dominique Camus. dia ni kalao time kelas dia bosan sket, pastu tgn aku mesti saket sbb nk salin nota dia yg pjg bejela kat whiteboard tuh. duh. pastu kene plak ngan test2 dia ttiap minggu. mmg takleh lupe ah. paling aku tak bleh lupe, dia ni la satu2 nye prof aku yg susah2 gile nk dpt pause. bygkan 4 jam kelas without break,...hmm...BERASAP!!!
so ari rabu lepas kelas last dia, dia pon buat la mkn2 sket. standad french r,,buat mkn2 sket. tu yg aku suke pasal budaya french ni. walopon dia bwk wine, tp aku x minum la. wine tu utk dia ngan 2 org mmber chinese aku. ktorang minum jus je...

jom mkn2!

so Mr Camus, thx alot for eveything. walopon aku nmpk cam bosan sket dlm kelas, tp sbnrnye aku minat ngan bnde ni. cume kadang2 kalo x faham tu, jadi lah aku blur2. ngehahhaha

a good bye toast with Mr Camus



so skrg ni, dah tak terseksa ngan keje2 dia yg pening2 tu. jumpe balik la geometri kat IUT nnti. hahahh...gonna miss this profs la. xkan lupe jasa dia..( bak kata Hadi, mmg dari dulu dia susah nk bg pause. so, bnde ni la akan aku igt smpai bile2. huee)

skrg ni bdak2 JPA ngan PeKom baru dah sampai. riuh bngunan ni dgn dak2 malaysia je. mcm balik kg. suke tgk bdak mesia ramai2. jarang nk nmpk kat france ni. lain la kalo mcm kat UK, mane2 je bleh jumpe melayu. dah tak heran dah...hahahah..tp tak lame, lepas bulan 8 ktorang yg dah tua ni pindah tmpat lain, so sunyi la balik residence ni nnti..ahheheh..okok..maw tdo. esok nk nek beskal ah g kelas. amek time nk nikmati angin2 Colmar nih...T_T

p/s: hari rabu tu je, aku consider as hari Nicholas. sbb, pagi mase kelas french, Nicole bacakan buku Petit Nicholas, pastu ptg dgn Mr Camus, dia dtg kelas bwk anak dia yg umur 12 thn, namanya Nicholas jugak. then mase nk balik kelas ptg tu, dlm bas, ade plak sorang baby lelaki yg comel gile2222, n mak dia panggil dia Nicholas...hueee...wat a coincidence.....

No comments: