Sunday, April 15, 2007

a Tribute for DEKNA...


DEKNA cantik dgn blouse pink nih

after 5 weeks in the academy, Dekna akhirnya akur dgn permintaan pengundi yang tidak lagi mampu menyokong Dekna di akademi. aku malas nk cerite pasal persembahan diorang coz bnyk sgt dpt komen negatif dari pengkritik, walhal bagi aku, ok je. ape yg aku nk cerite kat sini, is just something about Dekna's elimination. bile dah 5 minggu ni, baru la aku dapat rasakan tangisan budak2 ni yg ikhlas. before2 this aku tak tau la kan,..tapi utk konsert 5 ni, nmpk sgt cikgu2 dan student lain sedih dgn pemergian Dekna. bagi aku, org kata Dekna ni gedik. tapi tak sebenarnye. itulah karakter Dekna. fun, happy go lucky, n telus serta jujur dalam berbicara. Dekna tak sorok2,n sgt la jujur. boleh nmpk sgt cikgu2 ni, walopon marah2 Dekna, tp diorang syg Dekna. cikgu Shafi, Fatty, n Linda pon tak thn nk tumpahkan air mata. elimination student2 before this, ade ke tunjuk diorang nangis? takde kan? kenape aku criter pasal Dekna? sbb dia ni one of my feveret student.


time aznil umum Dekna terkeluaq..


Cikgu2 yg tak pernah aku nmpk nangis pon, tibe2 time DEkna, nangis plak..


Dafi nangis..

yg paling aku sedih tgk, girls2 and Dafi especially, sgt terase dgn pemergian Dekna. bukti? sepanjang 5 minggu, Dafi tak pernah nangis time elimination student, even time Fatin yg Dafi minat tu terkeluar, tak setitis pon air mata Dafi gugur. bile time Dekna salam2 dgn boys, bile sampai part Dafi jer, terus nmpk Dekna sebak n tone sore Dekna dah berubah jadik sedih. katanye sampai nk peluk Dafi tu, tp tak bleh...


Dafi sedeyh



Dafi cover nangis kat belakang mmber

masa ucapan utk Dafi plak, Dekna ckp Dafi is good. maybe bukan dari segi bakat, tapi karakter Dafi yg baik, ala2 kanak2 riang tu, yg lain dari student boys yg lain, mmbuatkan Dekna rapat ngan Dafi. time ni la, Dafi, tak dpt thn lagi sebak dia,n terus je without segan2, nangis. bukan di buat2 tu sbb nmpk ikhlas n real. no more best fren utk Dafi main2 kat akademi nnti. tinggal Candy je..ikutkan hati aku, nak je aku tarik beg tu dari tgn Dekna, n suruh je dia stay kat situ sampai final concert..watever it is, life must go on! Bonne Chance utk DEKNA!!


kenangan DAFI n DEKNA

5 comments:

Anonymous said...

Kat France pun ada AF ya? Peminat setia, hehe...

Mr A said...

haha
sure la ade...peminat setia...kih kih

wénkt said...

eh hazia, ash sorang je minat AF kat france..

yg lain tak ambik kisah pun... :p

****************

ni hah ayen, hang buat cek nangis agi pagi ni.. sedih noh.. biaq la dekna kuaq, tak mboh pikiq2 dah.. tapi hang buat cam ni kat cek... cek nangis agi...

wénkt said...

entry no so touché

Mr A said...

@ wenkt - hahaa..look whose talking! touching ke wan entry ni? huhu..bleh thn gak kan? my sis pon ckp, baik jadi reporter je ko ni..ngeh ngeh