Sunday, February 13, 2011

Tagged by Muhsin

Quick post!

tengah kebosanan melanda, maka melangkahlah aku buat blog walking. jarang sbnrnye aku jalan² blog orang ni, sbb mls. tadi ntah camne ter masuk encik Muhsin punye blog dan perasan yang aku kene tag.

LOL. gile lame tak kne tag, dan aku pon tak terlayan dah benda² tag ni. zaman² kanak² ribena dulu ada la. skrg i dah tak buat keje² tu. tapi ni sbb dah bosan sgt, meh nk buat jugak sekali. atleast setahun sekali, kena la main² camni kan.

tag ni ala² tag contest. rules dia, kena letak gambar aku yang senyum nampak gigi, dan yang tak nampak gigi. aku ni banyak gambar sendiri je, sbb kalau aku bwk kamera, mmg kerja mengamik gambar org, gambar sendiri tak ada. tapi kobek² drive, ada la jugak.

kalau Muhsin bleh buat rules sndiri, maka aku pun nak buat rules sendiri. aku nak letak gambar aku senyum nampak gigi, senyum nampak separuh gigi, senyum tak nampak gigi, then aku tak senyum dan tak nampak gigi. pedulilah korang nak kata aku jual diri atau syok sendiri sebab letak gambar sendiri. dah lama tak buat kejer gila letak muka sendiri kat blog. sekali² nak jadi 18 balik, ape salah. kan? kan? kan?

So here it goes, gambar² perasan aku. senyuman jejaka bak kata Muhsin. ^^ (pg mampos aku tak peduli, korang nak cakap ape cakaplah. blog aku) klik gambar utk kualiti yang lebih baik. tak tau pesal bile upload nampak cam ade kotak².


Gambar senyum - Ini gambar mase study kat Bordeaux dulu. Footballer ni glamer kat france sbb beliau pandai main bola (of course la kan) then handsome. nama encik footballer ni adalah Gourcuff. Pic taken in 2009.


Gambar senyum nampak gigi separuh - dengan cousin(left) dan baby bro(right). malam raya kedua tahun lepas(2010) di McD Batu Pahat after penat mengalahkan kazen² perempuan main bowling. huahaha. gile happy time ni sebab dah 4 tahun raya kat negori org putih.


Gambar senyum tak nampak gigi - kat tepi sungai di Porto masa cuti bulan sepuluh tahun lepas (2010). aku memang senget.


Gambar tak senyum tak nampak gigi - ramai orang kata kalau aku tak senyum, aku nampak garang dan sombong gile. nasiblah. aku memang muka garang. nak buat camne. anak² sedaro den pon takot. ini juga di Porto tahun lepas(2010), depan stadium Dragao. aku takde la minat bola, tapi dah kena paksa rela, i ikut dan relakan je la....

ok itu saje tuan² puan². dan bukan habit aku mengetag orang balik. korang nk buat, buatlah. tanak, takyah. senang cerita. adios amigos!

ps: gigi saya rongak sket seblah kanan, so bnyk shot sebelah kiri. so tak dapat la nak menang gigi terchantek.

3 comments:

SyahmiFikri said...

waa.. i was like "wooooo"

new blog template yea!!

huhu.. gud job! nie pics suka2 bukan masuk contest nie.. hehe

Mr A said...

woo??

dah bosan dgn template lame lah. setahun lebih pakai yang tu. need to change a bit (well, bnyk yg tukar sbnrnye)

kalau pic nk contest, komfem pose debabom punye. XD

akak said...

camne nk tag :P