Sunday, July 27, 2008

Back in action


well, since my last post, aku rase dah sbulan aku tak letak sbrg entry. dah kene marah dgn my dear 'bini' brape kali sbb tak update2. hahah.sorry babe, B malas la~..ekceli dah bnyk cerite yg kene skip, sbb aku dah mls nk recall balik sume citer2 yg aku rase aku nk tulis tu. life has to go on, so terus je la dgn crite2 baru ok. so now, skrg dah kat mesia for my summer hols. tinggal colmar dah nk masuk minggu ketiga, kinda miss my frens n juniors. aku kt umah ni pon dah sengal2 tak tau nk buat ape. kerje aku dok naek turun KL, dating2, mkn2, n then balik trg. camtu la rutin tiap2 minggu aku. minggu ni je tak naek KL, sbb nk g lawat skolah lame ngan mmber2 lame. then next week maybe ikut lg ayah g KL kot. hahah. skrg kan megasale, tmpt best nk shopping kat KL je la. mane lg kan? plus elaun baru dah masuk. but since that, aku x pnah kuar2 lg duit tu. lg pon, tak terase nk ngabehkn duit tu pon. nothing much to buy. dah cukup sume bnde, nk beli ape lg kan?

tak tau la ape jd ngan bdak2 junior kat colmar tu. kinda miss them gak la. tgk status ym sume cam blur2 n bosan je. haha. dah biase ramai org, tibe2 20 org hilang depan mata. mane x bosan kan? aku pon bosan jugak kat umah ni. xde ape yg nk dibuat. mmber2 sume mane ade cuti. kat sini bukan tgh cuti U, nk jumpe pon kne time wiken je. so bdak2(mane yg berkenaan) aku nk tuntut tiramisu aku yeh! hueee...prepare siap2 time aku balik smule nnti..haha.

n oh yes, skrg aku ade baby baru. its a new Nikon DSLR D60 camera - a gift from my parents. haha. dah lame idam bnde ni. megasale punye pasal, harga dia jadi berpatutan lak kalo nk compare ngan harga kat france. so kerje aku dok snap2 je la. n paling best time amek gmbr anak sdare aku yg dah stahun tak jumpe. bdak ni dah besar~ =D . not yet a pro, but ok la tuh!


dia tgh tgk atuk dia kot time tu...=D






posing with the new bies...


my feveret pic so far, i took it from the backseat while my dad was driving in the outskirts of KL. dkt kmpung2 KL pon jammed jugak..adoih~

p/s: courage to my Naa. BTN itu seronok! hahahah...

5 comments:

AISHAH roslan said...

salam. hehe. congrats ;) have fun ya~

shinichi said...

hahaha
gambo hk mg amek diri mg kat cemin oo
kerok cemin tu
wawawa

Mr A said...

kak aishah - ape yg congrates nye? haha..yeah having fun..=D

duang - tau doh boss..saje je..seni. ngeehe..baru napok sket aku amek depan cermin. kalo dok org igt, org len hok amek..huahahha =D

Faizah said...

bestnyer jenjalan makan2..akak dah nak balik for good dah next month

Mr A said...

haha..naek berat bdn la kak! nk balik dah? ala...bile la dpt jumpe akak lg neh..huhu =(