Wednesday, February 13, 2008

copycat yg sengal!


pagi td je, bgn2 dpt 2 msg. satu msg kejut bgn tido oleh Amir(eheh..lenkali nk kejut call la Cik! hueee) dan jugak dr Na. sms dari Na tu mmg agak hangin sket. dia bg tau, ade sorang mamat kat frenster ni, guna gmbr2 aku kat profile dia. aku mmg terkejut la. terus je aku bgn n bukak ym n check frenster mamat tu. mmg, menyirap aku tgk! ade ke patut dia guna gmbr aku kat profile dia. mmg muke aku sebijik2 dia amik. ape la, kalo ye pon nk buat fs n tanak tunjuk muka, letak la gmbr artis ke ape ke...ini dlm bnyk2 manusia kat dunia ni, gmbr aku jugak yg dia amik. aku pon ape lg, jln kan misi menyerang dgn hantr komen n msg kat fs dia. aku ngan Izyan serang dgn ayat2 'power' ktorang. last2 tuan punya fs tu sedar n terus je dia delete tanpa balas satu pon msg aku. sengal! (mcm Madihah kat Dunia Baru sebut...HAHAH)..yg aku kesian tu, dgn org2 yg dia dah tipu tu. aku dah la tak kenal langsung mamat tu. malah, kitorang 'extended' lg kat fs tu. punya la jauh ...fuh. kalo ade depan mata aku mamat tu, mmg dah lame kene tibai. aku difahamkan, dia ade awek yg tak penah pon diorang skali pon jumpe. padahal dah 3 thn pon diorang couple dgn sms2 n calling je kot. tak phm aku. ade jugak lg manusia mcm ni kat dunia. yg si pompuan ni pon satu, kalo ye pon nk couple, at least skali jumpe la.

yg aku takutnye, kalo ttibe la aku balik Mysia nnti, jln2, terserempak ngan awek dia, n mase tu aku tgh dating ke, mau nye kne serang aku. pdhl, aku tak tau n tak kenal pon. haih. kepada manusia berkenaan, insaf dan jujurla pada sume org. tak elok buat gtu. muka aku jugak yg jadik mangsa. ko letak gmbr artis pon lg hensem dr aku tau! huh..

dah abes mmbebel. skrg ni nk mmbebel pasal CNY lak. adeh pening jugak nk organise ni. bnyk kerje nk kene buat. but luckily kerjasama yg Colmariens bagi mmg best. mekasey2 sume! travailler ensemble pour gagner plus! HAHAH. cuma ade la masalah2 sket dari segi penyediaan brg n nk dpt kan dewan. setelah susah2 aku n Sin Wui naik turun IUT, jumpe director situ sana sini, at last, dpt jugak ktorang Mulfunction Hall tu. mekasey utk pihak IUT terutama Martyn yg tolong ktorang. Merci2! tinggal esok, nk beli barang utk msk je. so kami esok beramai2 pg shopping cari brng masak. hahaha.sekali lg konvoi beli barang lepas buat mjlis raya ari tu. esok gak, mmber2 ktorang dari La Rochelle sampai n aku kene bgn pagi2 esok utk jemput Khairi n Omar kat gare. heheh..tp takde la aku nk gi sorang. aku nk tarik Syahid skali ikut.

ni je buat mase skrg. later update more!

p/s: lepas geram!!!!

6 comments:

Lina said...

ish. popular jgak ayen nie eh. org nak guna gambar ayen. haha! okaylaa. sape yang tak marah kan? copyrighted to.. but on the other hand, you must feel proud okay? sebab you're choosen by that person. you pics have been choosen. sorry if this makes your more angry. well, you just report the profile laa. (=

dancing queen♥ said...

haha~ makhluk mane la yang sengal sangat tuh!
dia jumpe gambar ko je kowt! hahahah~
xpon dia ingat ko artis (saje nak kasi pasan)..hahahha

syia said...

aaa.. beraninye orang tu gune pics sesuke hati.. huhu memang kalau syia la kan..sah2 power2 kene attack

Anonymous said...

weyh na tgk fs mamat tuh stp!

Anonymous said...

heh.. tah2 mmg ko kot.. bace post ko cam ayat cover jek..

Mr A said...

hah..takde keje aku nk wat 2 fs. satu fs pon tak terjage. ni kan plak nk kapel dgn org yg di katakan dah 4 thn..pdhl time tu aku kat hostel la. mane de bwk henpon..sengal tol