Thursday, May 24, 2007

pening

masih lagi pening nk pk pasal kerje mechanic yg voltolini bagi. dah duduk 5 org pon, still lg tak tau camne nk buat. so, secare biasenye, akan aku tunggu esok, dan tunggu je dia explain. aku dah malas dah nk pk2. adeh. campur lagi hari ni dgn 6 hours of french, n balik2 je, kene terima kenyataan yg Pierre dah kene eliminate dari Nouvelle Star( Idol version France)..patutnye pompuan tu yg kuar! hish. hangin aku..
skrg ni panas sgt dah keadaan. kalo dulu kan, aku kayuh la kuat camne pon basekal aku tu..takkan ade stitik pon peluh yg kuar. tp hari ni, aku kayuh slow2 je balik dari kelas, dah panas, baju aku dah basah dgn peluh. duh,..nasib baikla tinggal berape bulan je lg nk balik mysia..sabar je la...
ha..plan nk balik mysia ni..aku ada benda dah plan kalo takde aral, nk buat sume.

1. habiskan lesen kereta selagi sempat ni
2. gi jumpe mmber2 kat KL yg tak sempat jumpe before fly ari tu
3. nak mkn bnyk2 mknn2 ape yg aku tak dpt mkn kat sini
4. nk gi jalan2 sket merate2 ngan mmber2 UTP yg ajak aku pg
5. megasale kan? SHOPPING~
6. pgi ikut MASAF jayakan seminar tu..motif? (nk kenal ramai org je)
7. nk pg balik SESMA..skul aku..isk.rindu plak skul ni.before fly tak sempat pg ari tu..
8. nk gi jumpe dak2 band(juniors) kat ex-skul
9. ade org ajak gi kelantan. nk pg ke?
10. tukar spek baru yg lagi OREN + HITAM
11. and bnyk lagi la......tadi bnyk je dlm kepale ni. skrg dah hilang dah. tulis mana yg ingat je..

skrg dah kol 1240 mlm..esok pagi kol 9 ade kelas dgn Voltolini, prof mechanic aku..bonne chance la utk aku esok. hopefully jgn la ade test ngejut. uhuk. kan kite tak abes belaja lagi kan?

4 comments:

Anonymous said...

Relax, beb..hehe:P
Hey, can add me on YM if u like - haziabakar@yahoo.co.uk

wénkt said...

ubah no 9 tu, letak 1st

victoire said...

jom la ayen..kte g klantan sesame...
turun KT naik bas k ape2 pah2 aku drive g dnung..jom2
hahaha

Faizah said...

uuu..byknye plan..bila nak balik msia ni