Monday, May 28, 2007

boring lagi..

another long weekend yg agak boring. sabtu, ahad, and hari isnin dapat cuti. adeh. tak de bnky sgt yg aku buat selain lepak, mkn, maen psp ngan mmber2, tgk muvi, n chatting. tu je. projek cakoi aku tak jalan2 lagi since aku lupe plak hari ahad kedai tutup. kalo tak dah lame dah aku mkn cakoi tgh2 hujan camni. fuh..pekena dgn teh sedap ni..

btw, ade satu berita sedih sket rr..aku punye baby hamster sekor meninggal semalam. punca? huhu..dia mati lemas dlm bekas air. tp yg sekor ni mmg paling degil ah. dia paling bnyk jalan antara semua, last2 terjatuh dalam bekas air tu without aku sedar. balik 2 je bilik smlm, aku tgk dah hilang. mane la pg lagi sekor ni. aku dah cuak. then aku amik bekas air tu, then nk tukar air baru. skali baby tu ade kat dlm tu. isk. adeh. sedih2 jgk, tapi nk buat camne kan. bukannye aku bleh hidupkan balik. so skrg, aku tak letak dah bekas air tu kat dlm rumah diorang. kalo aku nk letak pon nnti, aku nk letak air sket gile sampai if baby lain jatuh, still boleh bernafas..

tutup cerita pasal baby tu. skrg ni plak, tengah terpk2, ape la nk buat dgn rumah aku ni. ingat lepas ni nk kemas sket, and then ptg nnti aku nk hafal jouer dan jgk buat math utk esok. hehe..tak buat lagi maaa...takpe, buat dgn diorang ni, mesti bleh punye. bulan 6 ni maybe bz sket utk aku since ade tetamu nk dtg colmar nnti. berturut2 plak minggu tu. takpe la. maken ramai org kat colmar ni, maken meriah la nnti. aku pon dah lame tk enjoy2 kat colmar ni. nk enjoy pon, nnti la dah balik mysia..tu pon, kalau lah ade mase dgn list yg aku dah buat utk buat sume bende yg aku nk buat tu. huhu

btw, got sms from Dafi, and to all dafinites, sabar la ye. nnti dafi turun chatting kat chatbox after dia dah abes exam dia. bz katanye...:p

5 comments:

victoire said...

haha.xley harap xreti jg ank mu nih.jgn marah!
wei..aku nk makan cakoi ngn kaya..

Mr A said...

ahah...nok cakoi ke? mu wak ah kaya, pastu aku wat cakoi. makan samer..:P

wénkt said...

korang 2 buat la cakoi dgn kaya. wan makan je. heheh

eh, saper nak ke colmar tu? bestnya... nanti ko masak apa utk tetamu ke colmar tu nanti?

u got sms dari dafi? perghhh bestnya... aku tak dpt sms pun (sedih), cuma aku dapat call je.. 35 min lak tu.. hahahha

Anonymous said...

Orang lain sampai tak cukup jam. Dia sempat boring lagi, hehe...:p

o said...

takziah coz sekor of u new babies suda kiok.. =D
bru plan nk kidnap..
ohohoh..jge ur babies yg tggl baek2 eyh.. ^_^