Tuesday, May 31, 2011

Ku Bukan Aku - bila Mr A bersuara..



Lama sungguh hari berlalu
Hening malam menyiksaku
Bila bersendirian sepi jadi pilu

Kau pergi aku yang hilang
Sedikit pun hidup tak senang
Langit cerah ku renung mendung kelabu

Kerana diriku bukan aku
Tiap kali kau menjauh
Fikiran tak keruan
Jiwa rasa kekosongan
Diriku bukan aku
Tiap kali kau menjauh
Pulangkan dia ke pangkuanku

Yang digemar menjadi bosan
Sukarnya cari ketenteraman
Bila hati bersedih semuanya tak betul

Ku cuba setabah hati melupakan
Dirimu dari ingatan
Tapi semakin dicuba semakin rindu

4 comments:

SyahmiFikri said...

wah! bestt..

tapi bila nak duet ngan izzu..

Mr A said...

ape ko ngarut ni bro? izzu or izy? dua org yg different tuh...dua² wujud dlm hidup aku..

naa said...

eeeeik nih baru buat ke? cm much2 better dr yg b4 nih..*clap2*

cordialement,
AA lover! hahahaha

SyahmiFikri said...

eh2.. izy la.. silap pulak.. hehe