Monday, September 6, 2010

SHRMZDB!

dikira² balik hari, tinggal brape hari lagi nak raya. ade la dlm 3 hari lagi kot kalau kiraan aku tepat. duduk kat umah ni mula dah rasa tak senang duduk, kepanasan je even skrg terengganu sejuk, n hawa dingin di On. banyak bende tak setel lagi sebenarnya. flight balik minggu depan n kelas pon start minggu depan, tapi still xde rumah lagi. diorang ni x reti² nak reply emel aku ke?

pejam celik pejam celik, dah 4 tahun aku kat france rupenye. next year dah final degree dah. nasib baik JPA sponsor kitorang sampai masters, kalau x aku dah awal² nak ciao balik kerje kat Australia atau California. orang lain umur 26 dah timang baby, ktorang ni 26 ni pon ntah sure ke tidak dapat abeskan masters..itu pon kalau x repeat la. aku bukannye kesah sgt, makin lama study, maken lama dapat rasa hidup bujang....lepas abes study mungkin dah takde peluang. aku mungkin terus kawen, atau the most important people (plural ok) aku sume kawen. tapi aku dah ckp awal² kat ibu, nak kawen umur 30..nak garden wedding tema kaler putih. nak merasa hidup bujang kerja dulu dgn kawan n feel free... kan aku dah ngarut, aih....

heppy rasa tahun ni sebab dapat balik kampung atuk²s kat johor. dah 4 tahun raya kat tmpt org makan test n kelas je pepagi raya. aku rasa aku pon dah tak kenal sepupu sepapat, nak² yang kecik²...takpe lah, redah je.

ucapan raya aku tahun ni,

sama² la belajar dari kesilapan lepas. tak guna buat silap, tapi lepas tu tak amek iktibar sayang. jangan kita rosakkan apa yang kita ada dengan attitude buruk yang kita ada. selamat hari raya. maaf luar dalam, zahir dan batin..

ps: esok nk kene g KT antar borang YT, then terus ke Kuala Berang amik adik kat MRSM KUBER. to my dearest b, i know u know what i'm gonna say.

No comments: