Tuesday, August 10, 2010

1800km


1800km kami sama² atas jalan raya. tak pernah dulu kami terfikir boleh buat kerja gila macam ni. kalau 4 tahun lepas, kami cuma boleh berangan-angan nak road trip macam ni sama², spend masa sama². sekarang hati masing² dah terbuka, dan angan² tu dah jadi kenyataan.

1800km kami sama² ketawa, diam, sedih, menangis. turun naik, biasalah. sedangkan lidah lagi tergigit....inikan pula kami. tapi aku hargai setiap detik tu. buat kenangan orang kata.

1800km ni banyak kami sama² tabur janji, impian dan angan² gila kami antara sedar dan tidak, yang aku harap suatu hari nanti takde sape antara kita yang break janji² tu. kita sebenarnya sama² fragile yang konon²nya nak act keras macam kereta kebal. kau tahu siapa aku, aku tahu siapa kau.

1800km, terima kasih kerana bukakan mata dan hati untuk lebih kita appreciate sesama sendiri. walaupun kadang² kata² org menyakitkan hati, kita cuba² tolak ketepi. bak kata dia, 'pedulikan apa orang kata. yang penting kita bahagia sama². kita lebih tahu diri kita dari dia'. aku dah boleh mula terima idea tu, dan terima kasih untuk itu.

1800km, moga kita jumpa lagi. atau mungkin lebih? Tuhan je tahu.

we know how much we feel for each other. so you dont bother.

2 comments:

khairi said...

I beg for more :)
What an adventure it was btw.
rindu Suraya laa ;p

Mr A said...

same here....
nnti kite buat lagi. 2500 km plak? XD
ape Suraya plak. tak elok. abg Dil nak tinggal mane plak nnti awk? haha