Monday, June 7, 2010

Angin

lagi dua minggu nak abes intern. happy mmg la happy, tapi pada masa yg sama aku gile serabut. report nk kene siapkan, slide utk presentation, then ade plak lagi experiment² yang kene conduct lagi. aku cukup benci bile org suruh buat report, tp pastu menambah² lagi kerje aku. camne aku nk siapkan report kalau camtu?

takpelah. bile pikir² balik, tak lame dah. lepas abes intern, then tunggu reply from university, then cari rumah baru kalau kene pindah, settle pindah², then boleh la nk beli² tiket balik malaysia.....nak enjoy puas² kat malaysia, nak mkn bnyk² kat malaysia, then nk buat jalan² cari makan dgn my best buddy Mr Y. azam tahun ni igt tanak besarkan badan ( this applies for Mr Y n me both ) tapi nampak gaya mcm tak jadi la azam tahun baru nih. tergendala.

wiken baru ni pon supposed to buat kerje tapi Mr Y datang terus tak jadi. dok jalan² cari makan n jalan² cari angin baru. angin baru???!!

cepatla abes dua minggu. tak sabar nak holiday. nak lepak², n nak pg paris. mmber from US kata nak turun, so rasenye mcm nk jumpe la kot. mmber skolah lama....plan nye nk pg dgn Mr Y, then lepas tu tgk la camne..miss A, ape² nnti kontek la eh!

serabut

ps: rindu.

4 comments:

A said...

aaaaarr!
sampe ati ta approve komen c pakcik neh..gagaga...en tt cas..kanak² tu horror amat..
courage pakcik abeskn rapport
jgn lupe...nt bg dpt lesen..cek nak serang ganung denung..heheh..
wah men MR.Y MR A..2 org neh..hikhik..miss A sapa..?ai ke? haha * perasan na mati*

hahaha..*ampun ye.;terlebey excited lps amek result* :p

p/s: danial kirem salam.

Mr A said...

lerh. miss A tu mmber kat US la syg. u duduk US ke? ^^
kem slm balik budak tu ok

Mr Y said...

Takpe nanti aku sumbat nasi myk banyak2 sampai jadi macam aku dalam 2 entry lepas.. Hahaha

Mr A said...

jgn harap! XD nak sup kambing la Y.....nasik minyak bosaaaaan....