Thursday, September 3, 2009

kebaboMM

ok. ari kedua kelas, ok la. sikit penat sebenarnye sbb dah start kelas balik dlm bulan pose ni. yg best tu, takde belas kasihan langsung. tadi baru dpt jadual utk spnjng semester ni before cuti. hamek ko, 8am-6pm tetiap ari. terus plak start bljr dgn subjek² yg pening lagi memeningkan kepala. dah la kepale sorang² still ting tong baru lepas abes cuti, di sumbat nye lagi input² mengalahkan nk buat tauhu sumbat.

tapi nk buat camne, dah masuk 2nd year. kene la serius sket kan? aku tgk perangai mmber² sorang² pon dah laen. takde nk main² mcm budak² lagi. sume nmpk serius je. cume yg aku tau, kebnyakannye tensen la sbb still tak leh set otak nk suh start bljr balik. haha.

tak kesah lah. nk berjaya dgn cemerlang, mmg la sakit sket, btol tak? aku sndiri pon kene btulkan balik kepala otak aku. jgn dok nk igt bnde lain je. fokus!

btw, esok ramai plak juniors ngan mmber nk dtg rumah, stay for the wiken. rasa la korang pose kat Bordeaux n kat rumah baru aku. haha

ps:/ welcome student IPBA yg baru smpai france pagi tadi. ade skulmate aku dulu pon dtg jugak. bienvenu!

8 comments:

Blog Anuar Kamaruddin™ said...

go go ash...fokus! =D

koi said...

klu lepas cuti..otak mmg lmbt nk start engine nye balik..

Anonymous said...

salam,suke baca blog anda..keep blogging yah!

Mr A said...

nuar - thnx!

chirol - tau takpe

anonym - ok trimas ^^

.a.n.a s.y.u.k.r.i.a.h. said...

budak2 ipba duk kat sane ke? waa,,rakan-rakanku~ huu

Mr A said...

tak ah..dak² ipba kat besancon..i kat bordeaux. jauh gile. 13 hours train

shakila said...

ohhh..i ke ur skulmate 2??? hehehe..ngengade neh...

Mr A said...

dok eh..u skolah lain..i x kenal u...u ni sape eh? hahah