Sunday, March 15, 2009

Soirée gile

tak lame lagi, tinggal la aku ngan Adrian je kat sini. sat agi sume bdak² lain g praktikal. maknenye lepas² ni takde lg nk g mkn sesame hujung minggu org buat keje gile dok terlompat² men Lapin crétin kat Wii. so smlm agak² soirée last ktorang. yg bestnye dis time sumer org ade. Mior pon turun skali tp tak lepak lame sbb nk keja bas nk balik. tp takpe still bgos jgk beliau turun.


Shobana n Adrian ni blakon je ni time aku nk snap. HAH

ptg kol 5 tu, aku g kt tmpt Shobby then ktorang pon masuk supermarket nk beli barang² utk masak. actually Shobby yg nk blanje sbb tak lame lagi dia nk g stage dulu. lepas siap beli barang n then g kedai halal utk ayam halal, ktorang gerak g umah Adrian. biase ah, umah adrian mmg jadi tmpt lepak sbb umah dia besar n best nk lepak².

igt ke satu dua je lauk, skali bnyk la plak. Adrian dok tmbh dia punye butter prawn, then Vivian kawan Adrian ni buat plak french dishes yg aku dah tak igt name ape. tp mmg super best. so dinner ktorang mlm tu bleh kate dinner Franco-Malaysian gak rr sbb ade dish french n malaysian.

lepas mkn tu, ktorang lepak² n borak² n 'exercice' sket ngan pi men Wii. aku ni dah la buta video game. tp ntah camne, aku rase cam seswai plak nk men Wii ni, nak² game Lapin Crétin. hambek ko, ktorang sume siap bleh joget² agi. gile smput sbb dah lame x men gtu. HAHAH. tp sgt best.

korang nk game ape..Wii ade..game zaman dulu² yg pakai tape tu pon ade.

brader² dok men game Mario ke ape ntah. bajet pegang stereng kete sorang²

aku pon x tau nape aku buat muke selenge camtuh. Aih..Alvin tarak dlm gmbr sbb dia yg snap.

lepas tu borak² agi n bergelak² n jokes² bodoh n jgk hot² topic yg kuar. lame jgk la lepak smpai tertdo ktorang sume kat situ. then td tgh ari baru aku balik.

time aku tulis ni pon, aku rase ayat² aku agak sembab sket. ye ah, tgh agak² sedeyh lepas ni tak de nk lepak² lagi, so takde ayat² bunga² aku nk kuar. mintak maap je la ye. HAHA T_T

p/s: tp kari ktorang tak cukup kaw sbb tak pedas. boleh nk buat pedas, tp kang menangeh la mat salleh² yg ade kt situ nk mkn.

8 comments:

Anonymous said...

maken kurus lg nmpk
mkn byk2 sket...

huuuhee~~..menggile kadang kala
mmg gumbira..

jgn sedey sbb nt jr br dtg wut..
hee

kuraj la yok

Mr A said...

kurus ke? rase mcm dah terlebeyh mkn tiap² ari....

merci nway! =D

farish izaryl @izreez said...

sedapnye mkanan tu ash hahak..best je tgok u n ur frenz lepak2:p cm nk join gak men game tuh ahha

Mr A said...

mknn kt mysia lg best..
lepak ngan mmber² kat mysia agi best. lg ramai. ni sciput je..

wan norfarahain said...

pakcik! aku tag ko! ;p

Mr A said...

plak..kne tag lagi..dah brape bnyk tag aku tinggal..HAHAH..nnti aku usha, kalo faisable, bleh le aku buat.. =D

victoire said...

sek2 spastik blake. hahaha.
tp bestkan lepak rmai2 gini.
ekg mu ngan bdk2 jr laa.

Mr A said...

spastik ke? HAHA best lepak reramai
thn depan tgk je la kalo ade junior turun sini..berharap je
HAHA