Wednesday, April 16, 2008

hey I'm back!


aku dgn ombak pantai kat antara negara terkecik dunia n kaya, Monaco..


Alhamdulillah..syukur balik jugak aku dgn selamat n jayanya dr cuti2 aku kat Nice, kat selatan France. huee....so aku nk mintak maap bbnyk2 pada siape2 yg antar komen n aku tak reply2 lmbt tuh. the reason is, seminggu aku kat Nice, aku mmg tak bukak ternet langsung sbb mls nk pg CC yg berdekatan. padahal kat bndr Nice tu bnyk je..

so skrg ni aku tanak citer lg pasal Nice n Monaco sbb aku tak dpt lg sumer gmbr2 holiday aku dr mmber2. ekceli, td dah amik ngan Syed, tp tak tau la pehal plak tibe2 pendrive ni buat hal. nmpk gaya esok kne cari Syed lg n copy lg skali dr dia. adeh. kalo ade gmbr2 tu, skrg ni jugak bleh aku citer pasal holiday aku tu yg aku kire, antara yg terbaik jugak. bukan ape, sbb selain dr ade Masaf Games yg melibatkan student malaysia dari tiga negara, UK, France, n Germany, aku dpt jugak peluang nk berjumpe dgn lagi dekat kite punye menteri pendidikan, Dato Hishamuddin. Dato yg rasmikan ktorang punye games ni, alang2 sbb dia pon ade kerje kat France time tu. mmg best sbb Dato ni soo frenly n time org nk amik gmbr ngan dia, mmg la sgt ok disamping isteri beliau yg aku kira cantik n peramah =D ..siap Dato pegang pinggang aku sbb mesranye beliau..( hehe...sejak dok ovc ni, sng je nk jumpe menteri. kat mYsia, haram nk tgk dari dekat...)

ok la dulu. nnti esok aku amik balik sume gmbr, n aku update mlm esok jugak! it was fun, n di samping tu, aku dpt jugak kenal lg rapat senior2 aku, junior2 aku, dan kenal lebeh2 rapat lg dgn adik2 aku kat Colmar ni...walopon tiap2 ari jumpe n mmg dah kenal, this time a lot more better....

p/s: sejak balik dr Nice ni, terbukak n tergerak hati aku.......n,..tibe2 lak terigt kat mmber2 lama dan mmber2 baru. camne la aku without diorang. T_T

2 comments:

victoire said...

heh..
jalan-jalan memang best.
frust aku miss lagi nice taun ni.

SôFw@N said...

i miss monaco...