Tuesday, January 12, 2010

Guess who's back

sebulan lebih jugak aku pikir. buang sayang. tinggal sayang.

malam ni sejarah tahun 2010, aku gagahkan jugak tangan ni nak taip selepas like what, 3 months??. sungguh. langsung takde idea.

kadang² terpikir, ape guna ade benda ni? kalau sekadar tempat nak bercerita, takde plak story best nak kongsi. kalau letak gambar bnyk², nanti org kate saja nak bangga diri. kalau nak tulis pendapat, oh aku bukan seorang pemikir yang sejati! aku x ambik pusing sangat dengan keadaan sekeliling. bukan maknanye aku x baca surat khabar atau dengar cerita dari orang lain. aku dengar. aku perhati. aku pikir. tapi biasenye, pendapat aku, aku lebeh simpan utk diri sendiri kot. sbb aku memang tak reti nak berkata² atau luah idea macam sesetengah org.

nak cakap pasal perasaan? luahan perasaan? oh no. ape guna tulis diari kalau nak bagi org baca. dah malas nk tulis bende sedih² ni. kalau setakat tulis, then nak mintak simpati org, baik tak payah...

entah. masih tengah cari² purpose untuk benda ni. tangan pon dua tiga kali pusing² nak taip ape. sambil dengar Hazmel dok membebel² pasal projek dia, aku tulis je bende ni. aku saje start balik tulis, utk reconnect balik dengan readers. ntah diorang ni dari mane² je tup² tibe² add kat fesbuk. macam mane diorang jumpe pon aku tak tau. ade ke aku letak page fesbuk aku kat sini?

ok. bizi. semestre 4 dah start.......

adios
(c u guys like, in 2 months time?)

ps: want to be a Walker..

4 comments:

nurulfive said...

beb..its not like 'tulis diari and kasi org bace', it just sharing2 ape yg jd dlm idop memasing.
just be like wut u did b4...i know ramai yg suke ur blog n no worries..takde rase yg mcm ade unsur2 'bangge' pon on wut u wrote b4. ehe.
glad to see u back~;)

Mr A said...

yup kinda right ..tp ntah....tak tau nk criter ape sbnrnye.....haha. kadang² bnyk sgt criter smpai malas nk tulis...

koi said...

finaly..u appear gak...eish2 apsal private kn blog ni..slame ni aku jd silent reader je kat blog sini..bnyak2 la tulis balik ye

nurulfive said...

i think it just the flow of our life, me as well. kdg rase mcm nyampah pon ade dgn blogging but when it comes truly frm deep inside us, rasenye gonna be okeh jek.
take ur time~
chaiyok!(oh taktau in france ape ye) ;)