Wednesday, August 6, 2008

Neons..


camne nk kontrol thp kolestrol dlm darah kalo dah tiap2 kali mkn kat mamak atau kdai mkn, mesti aku order something yg ade kambing. kalo x lamb chop, mesti sup kambing punye. tp takpelah, bnde tu aku mkn kt mesia ni je. kat france aku x beli pon daging kmbing sbb mls nk masak n mls nk potong daging tu. walopon aku rajin masak2, bab2 potong2 daging ni mls. saket tgn...

skrg ni aku kt KL lagi. nmpk gaya sminggu la aku lepak sini. walopon mmber2 sume takde, aku men redah je jln2 explore KL sorang2. sbb skrg weekdays, nk ajak diorang kluar karang serba salah plak. diorang bz nk study lg, aku skrg ni tgh cuti bleh la nk heaven gile2 cuti mlsia. sejak ahad ari tu aku kat KL, aku dok kat hotel depan restoran mamak, Pelita nasi kandar kat ampang dekat2 KLCC tu. tiap2 mlm aku dinner bantai sup kambing kat situ le dgn ayah aku. siang2 aku merayau sorang2, tgk muvi, shopping2 baju( yeah sale..aku mmg suke beli baju...HAHA..dah kopak brape ratus daaa) kalo x jln sorang2 pon, aku pg dating2 dgn makcek Naa sorang nih. g tgk muvi gtu le. pastu g jln2 kat bintang walk. ekceli aku ni jenis suke jln2 tmpat orang ramai yg sesak n bnyk lampu lawa2 n bekelip2. ha, kat Bukit BIntang tu je la yg best.

walopon aku ade camera gabak tu, aku tak snap2 sgt. snap sket2 je. mane ade mase nk buat photoshoot ape sume kalo dah tgn dok sibuk belek2 baju n makan. hilang mood nk amek gmbr sbb sane sini sale mmnjng. phew~..tp ad gak sikit2 pic yg x lawa aku amek..hahah


ni time kol seblas gtu mrayau sorang2 kat depan kolam KLCC tu. seb baek weekdays, kalo weekend, mau pnoh dgn mat2 bangla dok bertenggek lepak kat situ..

traffic jam? not my prob...


well, i just love the crowds...hahah

dok pekena mee tomyam kat kedai ni, buat idung aku berair2. aih, apsal la susah sgt nk terima bnde pedas skrg ni eh? isk
so esok kawan aku yg same studi kat france, Khairi nk naek KL. esok dah plan nk lepak ngan beliau n tgk citer Susuk (esok 7 hb, premier filem nih...n jgn lupe tgk THe MUmmy yg baru, bEST!!!)..pastu ari jumaat dah plan nk g antar mmber2 dak yg nk fly gi US kat KLIA. classmate aku, Ain pon fly skali. so bleh la g buat rombongan antar beliau kat KLIA tu..tak lame pastu, aku plak nk kne balik France smule. adeh..kne balik study~ aaaaaaaaaaaaaaaaaa

No comments: