Sunday, June 17, 2007

Pour Une Minute de Plus

Je me souviens de
Toi près de moi
Tu m'embrassais
Pour la première fois
J'ai cette image
Gravée dans la tête

Je me souviens des
Premiers rendez-vous
Comme de la plus
Belle image de nous
Je n'ai jamais voulu
Que tout s'arrête

Oh tu sais
J'donnerais n'importe quoi

{Refrain:}
Pour une minute de plus
Pour un dernier regard
Pour redonner une chance
A notre belle histoire
Pour une minute de plus
Être avec toi ce soir
Sentir encore ta présence
Je veux encore y croire
Je veux encore, Je veux encore y croire
Pour une minute de plus...

Je me souviens de
Nos dernières nuits
De mes silences,
De ta jalousie
On s'aimait trop
Pour ne pas se détruire

Je me souviens
De t'avoir dis aussi
On est trop jeune
On a rien compris
Mais aujourd'hui
J'ai changé d'avis

Oh tu sais
Je donnerais n'importe quoi
Pour une minute de plus
Je fairais n'importe quoi

{au Refrain}

Pour une minute de plus {x3}
Avec toi...
Pour une minute de plus {x3}
Avec toi...

Regarde moi
Je suis loin de toi
Si ça ne marche pas
On en reste là
Mais laisse moi
Y croire

{au Refrain}

{au Refrain}
+
Je me souviens de
Toujours de nous
De toutes ces images
Qui me rendent fou
Tu ma donnés
Ce que je méritais
Aujourd'hui je n'ai
Que mes souvenirs
Dans ma mémoire
Que des pleure et rires
Tout est finis
Je ne m'y fairais jamais

sejak akhir2 ni, aku layan la plak lagu french ni. maksud aku, bukan stakat lagu ni je,,kire lagu lain gak rr..(since julien mng nouvelle star..hek hek)
lagu ni best. korang dwld rr kalo nk. but, aku tak jamin korang faham ke tak kalo korang tk tau ckp french. hahah..serius best...maksud dia juga, best! n tak lupe, aku translate dia punye tajuk je la eh? maksud dia, mengikut aku yg translate ni, is...For Another One More Minute. translation yg laen, pepandai la korang eh. hehe


(p/s: gmbr ni takde kene mengene pon dgn lagu ni. saje je nk letak gmbr ni coz rase mcm lawa la plak. gmbr ni dekat stadium bola Manchaster United, and i'm front of galeri MU, btol2 kat dlm stadium tu)

13 comments:

Anonymous said...

aihh..lagu ini...=)cane le sesat cini neyh..huhu

moon said...

lagu ape ni.. kalo rancangan tv kat france tu ckp sn la ek?? abis incik ash phm ke sratus pratus??.. waaa.. ebatnya pelajar2 msia yg menuntut sana ni.. kem slm ngan kwn2... hoho

Anonymous said...

heh,aku pn ketagih lagu ni.

Anonymous said...

TK!!!sape ande..??huhu..

Faizah said...

no komen..:)

Anonymous said...

moon..kire bleh faham la..90 percent.:p

miss cikot, tak sesat pon lagu ni. mmg sengaja disesatkan masuk ke sini. haha

K, sbb mu ah aku ketagih lagu ni. hahaha

kak faizah, y no komen? still takley terima Julien mng ke??? ekekekekek
jgn marah ye kak..kiss kan wafeeq ngan nasrin utk ash ye

atie said...

Ash,
memang den tak faham lagu ni..
tapi kalo dengar sedap gak..

wénkt said...

dh agak dh
tak pepasal aku berjangkit lagu ni tiap kali ayen check blog dia

Anonymous said...

tk 2 takuya kimura laa aynaa.hehe
erh,sbb ape mu ketagih lagu ni sbb aku?

Anonymous said...

hoho...tak phm takpe..tapi lagu best

sbb mende K? haha..sbb aku gi mane2 je, mesti dgr lagu ni..adeh.aku gi page mung pon ade. tibe2 suke plop. ngeh ngeh

Anonymous said...

heh,bkn sbb mu g mane2 ade lg ni.
tp sebab mu CUME g 1 page yg ade lagu ni,hehehe. =p
dan page aku dijadikan alasan.muahaha.
something to do bout 'L.O.V.E'

Anonymous said...

errr.....pas de commentaire sur ca~ =P
hehehehe

Anonymous said...

hek eleh.. malu kucing lak dia ni.
sape makan ikan keli sambal pedas, dia rase pedas.